תושבי יקנעם, קריית טבעון, דאלית אל-כרמל, עספיא והאזור אינם יכולים לקבל מידע על קווים וזמנים בתחבורה הציבורית. הסיבה לכך נעוצה במחדל של משרד התחבורה, שלא עדכן במערכת המידע את הפרטים הנדרשים.
כזכור,
ביום שישי האחרון עברה הפעלת הקווים באזורים הצפוניים האמורים מקואופרטיב אגד לחברת אומני אקספרס. למרות זאת, מוקד המידע הטלפוני "כל קו" אינו מספק מידע על השינוי, ונוסע שמבקש לדעת כיצד להגיע ממקום למקום מקבל תשובה כי אין קו המחבר בין היעדים.
גם אתר האינטרנט של "כל קו", שמשרד התחבורה טרח לפרסמו בעיתוני סוף-השבוע אינו מספק מידע על הקווים החדשים, ואפילו לא מופיעה בו הודעה על כך שהקווים כבר לא ברשות אגד.
מחברת אומני אקספרס נמסר בתגובה: "מאחר שמדובר בחברה חדשה, אתר הבית שלנו נמצא בפיתוח והמידע בו יעודכן בשבועיים-שלושה הקרובים. עם זאת, הנתונים על הקווים החדשים הועברו במלואם למשרד התחבורה, ואיננו יודעים מדוע לא פורסמו באתר 'כל קו'".
דובר משרד התחבורה אבנר עובדיה מסר: "מדובר בתקלה זמנית, והיא תתוקן עד שעות הערב, ולכל היותר עד מחר".