בשלושת החודשים נובמבר 2010 עד ינואר 2011 נרשמה עלייה של 1.7% במחירים קבועים בחישוב שנתי, בסך כל הפדיון של רשתות השיווק; זאת, בהמשך לעלייה של 2.5% בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר. כך עולה (יום ב', 21.2.11) מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
עם זאת, לראשונה זה זמן רב נראה שינוי מגמה בפדיון של רשתות המזון, שכן על פי נתוני המגמה אלו ירדו ב-3.4% במחירים קבועים בחישוב שנתי בשלושת החודשים נובמבר-ינואר, לאחר יציבות בחודשים אוגוסט-אוקטובר 2010.
בשנת 2010 כולה, בהשוואה לשנת 2009, נרשם גידול של 3.4% בהיקף הפדיון (במחירים קבועים), של רשתות השיווק, וגידול של 1.9% בפדיון של רשתות המזון.
כמו כן, נרשם גידול במחירים קבועים בהיקף הפדיון של הרשתות המתמחות במוצרים השונים: 7.1% ברשתות הטקסטיל וההלבשה, 4.3% ברשתות של מוצרי בני הקיימה ו-5% ברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה הכלולים בסעיף השונות של מוצרי הצריכה. מכירות הדלק עלו בשנת 2010 ב-10%.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים כאינדיקאטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקאטור נוסף.