המגזין Chain Drug Review, המסקר את פעילות רשתות הדראגסטור בצפון אמריקה ובעולם, בחר בסופר-פארם כרשת הדראגסטור הבינלאומית הטובה ביותר לשנת 2010. בטקס שהתקיים השבוע בניו-יורק, בנוכחות בכירי ענף רשתות הדראגסטור בעולם, העניק דייויד פינטו, עורך המגזין, את הפרס לליאון קופלר, יו"ר סופר-פארם, ול
ליאור רייטבלט, מנכ"ל הרשת. במסיבת הקוקטייל החגיגית פגשו השניים את לארי מרלו, נשיא CVS, ואת ג'ו מגנקה, נשיא רשת דואן ריד Duane Reade.
הנימוקים המרכזיים של עורכי המגזין הם פריצת הדרך שעשתה סופר-פארם בפולין לצד המהפכה הקמעונאית שהובילה הרשת בישראל במשך יותר מ-30 שנה, כאשר ייסדה כאן מודל ייחודי וחוויית קנייה שטרם נראתה כמותה, תוך שהיא משמשת דוגמה לרשתות אחרות בישראל. כמו-כן, ציינו העורכים את חדשנותה והתמקדותה בשיפור מתמיד של חוויית הקנייה ואת הצלחתו של מותג Life, החוגג בימים אלו 15 שנה.
דייויד פינטו, עורך מגזין Chain Drug Review: "המגזין הראשון של כל שנה מדרג את הרשתות הטובות בעולם בקטגוריות שונות והפרס החשוב ביותר הוא לרשת הבינלאומית. התלבטנו בין חמש רשתות השנה: Walgreensו-CVS האמריקניות, shoppers drug mart הקנדית (שיוסדה על-ידי מורי קופלר, מייסד סופר-פארם), Boots הבריטית וסופר-פארם הישראלית. החלטנו להעניק את הפרס לרשת שהיא הקטנה ביותר מבין החמש, אך כשבודקים ביצועים, קריאייטיביות והליכה לכיוונים חדשים, אין ספק שסופר-פארם היא הראשונה. היא רשת הדראגסטור הראשונה בפולין, והיא ממשיכה לצמוח בכל שנה, תוך שהיא מפגינה יצירתיות שיווקית ושירותית".
סופר-פארם, הפרוסה על פני 160 סניפים בישראל, מפעילה כיום 26 סניפים ברחבי פולין וצפויה לסיים את שנת 2010 עם מחזור מכירות של 160 מיליון דולר בפולין לעומת מחזור מכירות של 120 מיליון דולר ב-2009. כיום סופר-פארם היא המובילה בפולין במכירת תרופות OTC, בשמים וקוסמטיקה לבנה לחנות. כמו-כן, סופר-פארם השיקה באוגוסט האחרון מועדון לקוחות בפולין תחת השם "לייף סטייל", בדומה לשמו בישראל, שכבר כיום מונה יותר מ-200 אלף לקוחות. בנוסף, לסופר-פארם 90 סניפים בסין, מהם 10 בפורמט של סופר-פארם.
זו אינה הפעם הראשונה בה סופר-פארם זוכה להכרה מהמגזין הוותיק, הנחשב לאחד החשובים בתעשיית הפארמה בעולם: בשנת 2005 זכה מנכ"ל הרשת, ליאור רייטבלט, בתואר "קמעונאי השנה", ובשנת 2009 כיכבה ברשימת עשר רשתות הפארם המצליחות ביותר בעולם. סופר-פארם וענקית הפארמה "בוטס" האנגלית, שזכתה בתואר רשת השנה לשנת 2009, היו היחידות מחוץ לצפון אמריקה שזכו להיכלל בדירוגי המגזין.
ליאור רייטבלט, מנכ"ל סופר-פארם, "אנו נרגשים על ההכרה הבינלאומית בה זוכה רשת קמעונאית ישראלית. הצלחנו לתרגם את ניסיוננו והצלחתנו בשוק הישראלי להצלחה גם בשווקים הנוספים בהם אנו פועלים, תוך התאמה לצרכים ולתרבות של הצרכנים המקומיים. זאת בשעה שהרשתות האמריקניות עדיין לא יצאו מגבולות ארצות הברית. סופר-פארם הצליחה לייצר אחיזה עמוקה בפולין, שתבטיח לה צמיחה גם בשנים הקרובות, תוך שהיא ממשיכה לפתח את פעילותה בישראל ובוחנת כניסה לשווקים נוספים".