חברת MSN ישראל עברה לרווח נקי במהלך הרבעון השני של שנת 2003. החברה תרשום בחודש יוני 2003 רווח נקי מפעילותה, בהיקף של עשרות אלפי שקלים. יודגש כי MSN ישראל היא הפורטל הישראלי הראשון שעובר לרווח נקי.
הכנסות החברה ברבעון השני של 2003 הסתכמו בכ-5 מיליון שקלים והרווח התפעולי הסתכם בכ-250,000 שקלים, המהווים גידול של כ-150% ביחס לרבעון הקודם.
החברה נהנתה מתזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת, זה הרבעון השני ברציפות. במהלך הרבעון גדלו באופן משמעותי ההכנסות מפרסום בפורטל ושירותי ערך מוסף הניתנים בתשלום. כל זאת לצד הרחבת הפעילויות השיווקיות בתחומי התוכן, המסחר האלקטרוני, טכנולוגיות פרסום והשירותים.
אורי אדוני, מנכ"ל MSN ישראל: "הצגת רווח נקי מפעילותנו מהווה הוכחה לכך שמפרסמים מבינים כיום, כי הפרסום באינטרנט מצדיק את עצמו כמדיה שיווקית מובילה, המספקת להם את החזר ההשקעה האפקטיבי ביותר.
"הוכח, כי ציבור גדול של משתמשים מוכן לשלם עבור שירותי ערך מוסף ייחודיים, והיוזמות האחרונות שלנו בתחום - לרבות תיבת דואר מוגדלת Hotmail Extra Storage, מעידות על כך.
"עובדת היותנו חלק מחברה בינלאומית מאפשרת לנו להציע מוצרים חדשים וייחודיים הן בתחום הפרסום והן במוצרי שירות לצרכי פעילות עסקית בפורטל", אמר.
MSN ישראל שעלתה לאוויר באפריל 2000 נמצאת בבעלות משותפת של אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט (49.9%). מבקרים באתר יותר מ-1.5 מיליון גולשים שונים בחודש, במהלכו נצפים למעלה מ-85 מיליון דפים.
האתר מעניק למשתמשים בו את האפשרות להשתמש בשירותי הרשת המקוונים המתקדמים בעולם דוגמת Hotmail.co.il, דואר אלקטרוני הראשון בעולם שמבוסס על שרת Hosted Exchange המספק רמה חדשה של ביצועים ופונקציונאליות למשתמש, שירות מסרים מיידים (MSN Messenger) ושירותים נוספים המסופקים על-ידי האתר ושותפי התוכן שלו. אתר MSN ישראל מאופיין בידידותיות למשתמש ובשפע של תכנים וכלים.
כיום פועלים ב-MSN ישראל למעלה מ-67 שותפים עסקיים בהם ניתן למצוא יצרני תוכן מהמובילים בשוק הישראלי, חברות למסחר האלקטרוני וספקי כלים ושירותים נוספים (מנועי חיפוש, צ'טים, מפות וכד').