פדיון רשתות השיווק ברבעון הראשון של השנה (ינואר-מרס) רושם האצה, ועולה ב-2.3% (במחירים קבועים), בהמשך לעלייה של 1.3% בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2010. כך מתברר (יום ד', 4.5.11) מנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בחודש מרס לבדו גדל הפדיון של רשתות השיווק ב-13.4%, גידול נמוך יחסית לזה שנרשם במרס אשתקד - 35%.
התאוששות נרשמה גם בפדיון של רשתות המזון, שרשם עלייה של 1.2% (במחירים קבועים), לאחר ירידה של 1.4% בחודשים אוקטובר-דצמבר. בשנת 2010 כולה רשמו רשתות המזון גידול של 1.9% בפדיון.
יש לציין, כי על-פי נתוני הלשכה, רשת שיווק נחשבת לכזו רק אם מספר החנויות שלה עומד על לפחות שלוש, וכל חנויות הרשת מוכרות מוצרים מכל ענפי המסחר, כולל מזון.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על-ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים כאינדיקאטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקאטור נוסף.