|
לופטהזנה. עלייה במספר התלונות [צילום: AP]
|
|
|
|
|
גידול של 70% במספר התלונות שהוגשו נגד חברות התעופה לופטהנזה בשנה שעברה, לעומת ירידה בתלונות כלפי בריטיש איירוויס ואייר-פראנס - כך עולה מדוח של
משרד התחבורה האמריקני המנתח נתונים לגבי תלונות שהוגשו כלפי שלוש חברות התעופה האירופיות הגדולות הטסות לארה"ב.
מהדוח עולה כי התלונות של הלקוחות כלפי לופטהנזה עלו בשנה החולפת לשבע מתוך שמונה הקטגוריות, ובכללן: בעיות בטיסה, בעיות בטיפול במטען, בעיות בכרטוס, בהחזרים ובגישה לנכים.
בהשוואת הנתונים של 2006 לעומת 2010, ניתן לראות כי ב-2006 רשמה לופטהנזה עלייה של 23% במספר התלונות בעוד שבריטיש איירוויס ואייר-פראנס רשמו ירידה של מעל 30%.
בחודש אפריל האחרון, הקשיח משרד התחבורה האמריקני את כללי זכויות הנוסע, באופן המקנה סמכות רגולטוריות רבה יותר לטיפול בתלונות של לקוחות כלפי חברות תעופה זרות. כך למשל, יכול הממשל לדרוש בפעם הראשונה מספקים בינלאומיים כמו לופטהנזה לספק תשובה עניינית לתלונות הנוסעים.