טרה מותחת (יום א', 20.7.03) את מותג ג'ננה למשקאות החלב בקרטונים: שוקו, וניל ובננה בהשקעה של כ-500,000 ש"ח.
המוצרים שיכנסו מעתה תחת מותג ג'ננה הם: משקה שוקו קרטונית חצי ליטר וקרטון 1 ליטר, משקה בננה קרטונית חצי ליטר וקרטון 1 ליטר, משקה וניל קרטונית חצי ליטר וקרטון 1 ליטר.
לדברי סמנכ"ל השיווק ב"טרה", דני פלד: "ג'ננה, מותג הנוער של טרה, מחזיק בנתח שוק של כ-15% על-פי נילסן (חודש יוני 2003).
מטרה עוד נמסר, שהרעיון של מתיחת המותג נובע מבדיקות שערכה טרה, בהן נמצא, כי העמדות כלפי המותג ג'ננה חיוביות ביותר בקרב בני הנוער הישראלי.
עוד ציין פלד, כי משקאות השוקו, הוניל והבננה של טרה מוגדרים כמשקאות הפונים לקהל הנער, ולכן לאחר בדיקות הוחלט להכניסם תחת מותג הנוער של טרה - הוא מותג ג'ננה.
במסגרת מתיחת המותג, עברו המוצרים שינוי בעיצוב האריזה. העיצוב הותאם לעיצוב המוביל את מותג ג'ננה. כמו כן, נעשו שינויים ברצפטורה של המוצרים על-פי מחקרי טעימה שנערכו בקרב קהל היעד הרלוונטי והתאמות לטעמו של הנער הישראלי.
מוצרים נוספים במשפחת הג'ננה של טרה: ג'ננה חצי-חצי; ג'ננה טריו שוקולד; ג'ננה טריו תות; ג'ננה שוקולד; ג'ננה בננה.