בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים משיקה <br>את: פאנטה שוקטה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח
|
המשקה נמכר עד היום במדינות דנמרק ורומניה בלבד וזוכה שם לפופולריות רבה; פאנטה שוקטה הינו בעל גוון ירוק בהיר-פסטלי, ריח נהדר אופייני ומיוחד וטעמו מוגדר כ"פירותי" לא מובחן
|
|
מן הקמפיין
|
|
|
|
|
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה), מפתיעה הקיץ עם משקה חדש: "פאנטה שוקטה". ההשקעה בפיתוח המשקה עומדת על כ-3 מיליון ש"ח. מן החברה נמסר, כי המשקה נמכר עד היום במדינות דנמרק ורומניה בלבד והוא זוכה שם לפופולריות רבה. מקורו בכפרים הנידחים שברומניה, שם נרקח לראשונה, כפתרון למשקה קל מקומי לתושבי הכפרים. מרכיביו הייחודיים מבוססים על עץ הסאמבוק ופרחי האלדר שלו. מוצאו של הסאמבוק באירופה, ובישראל הוא גדל בתנאים מיוחדים בגן הבוטני ונחשב לנדיר ביותר. "פאנטה שוקטה" בעל גוון ירוק בהיר-פסטלי, ריח נהדר אופייני ומיוחד וטעמו מוגדר כ"פירותי" לא מובחן. ממחקרים שנערכו בקרב מאות טועמים בישראל, מתגלה כי המשקה זוכה להבחנות טעם שונות כדוגמת: ליצ'י, לימון, אשכולית, אגס ועוד. עיצוב מארזי המשקה (פחיות של 330 מ"ל, בקבוקי חצי ליטר וליטר וחצי) יתבסס על צבעי הירוק והכחול, האותיות יעוצבו בצורה שונה תוך הדגשת רוח שובבה וקופצנית המאפיינת את המותג 'פאנטה'. ארז פז, סמנכ"ל השיווק של החברה, אומר על ערכי המשקה החדש: "הטעם והמראה של 'שוקטה' עונה בדיוק על הגדרות ערכי המותג של פאנטה: צעיר, מוטרף ומפתיע. תכונות אלה מעניקות לו ייחודיות בעולם המשקאות המוגזים, תוך הדגשת אסטרטגיית המותג - 'כיף מוטרף עם החבר'ה'". בנוסף טוען פז, "השקת דיאט קוקה-קולה לימון (לפני חודשיים) הראתה לנו בוודאות, כי הצרכן הישראלי מחפש ריגושים ונענה לטעמים חדשים ברצון". כחלק מהשקת "פאנטה שוקטה" יעלה קמפיין פרסומי חדש, בהיקף של כ-1.5 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס דארסי, הממשיך את מסע הפרסום של פאנטה, שהחל לפני מספר שבועות בכיכובו של השחקן טל פרידמן. טל פרידמן הינו דמות מובילה בקרב בני הנוער המאופיינת כאישיות מוטרפת, הומוריסטית, "שרוטה", שוברת גבולות ומוסכמות, ויותר מכל - תמיד מפתיעה. דמות היושבת בדיוק על אישיות המותג פאנטה. והפעם - טל פרידמן רוקח בדרכו המוטרפת את המשקה הבא מסדרת פאנטה - פאנטה שוקטה, אלא שגם הוא לא תיאר לעצמו את התוצאה...
|
תאריך:
|
28/07/2003
|
|
|
עודכן:
|
28/07/2003
|
|
ענבל אביב
|
|
פרקליטות מחוז תל אביב מבקשת (יום ב', 28.7.03) מבית משפט השלום בתל אביב לקבוע מועד לדיון דחוף, בסירובו של גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה, למסור מסמכים המצויים בידו, הקשורים לפרשת סיריל קרן, ליחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה. על הבקשה חתם עו"ד גל לברטוב, סגן בכיר א' וממונה בפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי).
|
|
|
משבר מערכת הבריאות רחוק מלהסתיים - חברות הציוד הרפואי המאוגדות תחת איגוד לשכות המסחר, זועמות על משרד הבריאות ודורשות (יום ב', 28.7.03) לכסות את יתרת חוב בתי החולים העומד, נכון להיום, על כ-350 מיליון שקלים.
|
|
|
מסע הרכב הירוק - אתגרי, איסוזו צ'לנג', המתקיים השנה ב-OUTBACK של אוסטרליה, ומערכת חדשות הספורט של ספורט 5+ חברו לשיתוף פעולה שיאפשר את הרחבת התהודה הפירסומית של המסע בארץ: שיתופם של הצופים בישראל בחוויות המסע תערך בזמן אמת, באמצעות שידורי TV מהשטח.
|
|
|
גורם ביטחוני בכיר אמר הבוקר (ג', 28.7.03) כי "אין כל מידע הקושר את רצח החייל אולג שייחט לחיזבאללה, לרשות הפלשתינית או לכל ארגון פלשתיני אחר. ההערכה היא כי מדובר בהתארגנות מקומית שלא עמדה בקשר עם כל גורם, פלשתיני או לבנוני-חיצוני". בכך, רמז הגורם כי ככל הנראה, מדובר בהתארגות של ערבים ישראלים.
|
|
|
המיתון במשק מעמיק, למרות שבתקופת ינואר-יולי 2003 רמת הסיכון יציבה, עדיין חל גידול במספר החברות בסיכון גבוה. 17.3% מהחברות במעגל העסקים במשק נמצאו ביולי בסיכון גבוה מאוד, לעומת 17.1% בחודש יוני השנה. בחינת רמת הסיכון במשק הישראלי בחודשים האחרונים, מצביעה על גידול ברמות הסיכון במשק: במאי 2003 - כ-17% מהחברות והעסקים נמצאו ברמת סיכון גבוהה מאוד, 16.8% באפריל, 16.7% במרס, 16.5% בפברואר ו-16.7% בינואר 2003.
|
|
|
|