המועצה לשידורי כבלים ולווין הטילה עיצום כספי על חברת הוט בעקבות הפרה של ההוראות האוסרות על פרסומת וקידום עניינים לרשת החנויות ותחנות הדלק "מנטה", ולרשת "מוזס" בסדרה "הבורר 3".
אגף הפיקוח והבקרה של המועצה איתר כי בכמה מפרקי הסדרה שולבו אזכורים מסחריים וויזואליים לרשת "דלק-מנטה" אשר כללו את הצגת סמליל הרשת והצגת חנויות הרשת תוך השפעה על התסריט ומהלך העלילה באופן המהווה קידום ממשי ופרסומת האסורות על-פי דין. בנוסף, בכמה מפרקי הסדרה התגלו אזכורים מסחריים ושילוב של מוצרים העולים כדי פרסומת וקידום עניינים אסור לרשת המסעדות "מוזס".
המועצה דחתה את טענות הוט כי מדובר היה באזכורי אגב, אשר היו חלק בלתי נפרד ובלתי נמנע מסדרה המצולמת בסביבה אמיתית, וזאת לאחר שהתגלו סצנות רבות אשר צולמו תוך יצירת חשיפה פרסומית החורגת הרבה מעבר לצילום סצנות מקריות בסביבת תחנת הדלק "דלק-מנטה" ומסעדת "מוזס". לדוגמה, סצנה בה מוכרת מביאה מארז עם סמליל ("לוגו") של "מנטה" (פרק 1), הסצנה בה מונחים על לוח המחוונים של הרכב מגבונים עם סמליל של "מנטה" (פרק 2), סצנה בה רון הפרסי נכנס לדירה לבוש בכובע וחולצה של "מוזס" ומחזיק בשקית של "מוזס" (פרק 5), וכן סצנות נוספות בהן התבצעה התייחסות מפורשת של השחקנים לשמות המותגים.
יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין,
ניצן חן, אמר כי "למרות היותה של 'הבורר' סדרה מצוינת ופופולרית, שכבר הפכה לקאלט בקרב כל חובבי הז'אנר, לא נוכל לתת יד להפרה בוטה של הכללים האוסרים על תוכן שיווקי, תוך ניסיון להתכסות באצטלה של הכרח במקום בו נעשתה חשיפה פרסומית חוזרת ונשנית".
לנוכח העובדה כי בעבר כבר נקבעו להוט הפרות בעניין פרסומת וקידום עניינים בסדרות דומות, ואף בעונות קודמות של "הבורר", הוחלט להטיל על החברה עיצום כספי בסך של 100,800 שקלים.