חברת הביטוח הרפואי דיוויד-שילד הפעילה שירות חדש, המבוסס על אמנת שירות לכל מבוטח שלא יקבל מענה טלפוני בתוך שתי דקות. הוא יקבל 15 דולר, שווי ערך ל-55 שקל. מנכ"ל החברה ובעל השליטה, אלון קצף, אמר (יום א', 18.9.11) כי השירות עולה לחברה 800 דולר לחודש, כלומר יש בממוצע שני מבוטחים ליום שלא קיבלו שירות מהיר.
במסגרת אמנת השירות, מתחייבת החברה בין היתר לאפשר שיחה עם מומחה בחדר הרופאים בתוך 10 דקות, לתת טיפול מיידי לכיסוי אישפוז או ניתוח, ולעדכן את קרובי המשפחה בתוך 30 דקות במקרה חרום. החברה גם מינתה נציב פניות ציבור, המתחייב להשיב לכל פנייה בתוך 14 יום. יש גם שתי ערכאות ערעור, שיטפלו בכל מקרה ביעילות.
אשר לכרטיס הרפואי המגנטי החדש, מתחייבת החברה בין היתר לתת טיפול מיידי לכל מקרה, וכן לפצות על אובדן מטען בתוך 5 ימים מקבלת מסמכי התביעה. משיכת מזומנים במקרה של אובדן מזוודה תתאפשר בתוך 5 דקות.
החברה הפעילה לפני חודשיים בצורה נסיונית את הכרטיס המגנטי החדש לביטוח רפואי. 25% מהמבוטחים שנזקקו לו שלחו מכתבי תודה, ולדברי קצף זהו אחוז גבוה בהרבה מן המקובל.