רשת שילב יוצאת בקונספט חדש: “Shilav Babies & Kids” - חנות אופנה, צעצועים ומתנות לפעוטות עד גיל 4. ההשקעה הכוללת בהקמת החנות ובפרסומה נאמדת בכ-500,000 ש"ח. החנות החדשה תיפתח כ"חנות בתוך חנות", בחנות גולף & קו בשכונת הדר יוסף בת"א
החנות החדשה הנה פיילוט לבחינת הקונספט החדש. עד סוף שנת 2004 יפתחו 10 חנויות תחת קונספט זה בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח.
חיים משען, מנכ"ל רשת "שילב" מס,ר כי: "בחרנו לפתוח את החנות הראשונה בקונספט זה בחנות "גולף & קו" היות ושתי החברות הנן בעלות סינרגיה משותפת, וכך ימשכו קהל רב של לקוחות פוטנציאליים ויגדילו את נתח השוק של שתיהן. כל זאת, לצד חוויית קניה שונה ובינלאומית אך במחירים נוחים לכל כיס".
משען ציין עוד, כי: "מסקרים פנימיים שערכה "שילב" לזהויי צרכי השוק המשתנים ועל-מנת להתאים עצמה למגמות המשתנות בעולם, הוחלט ברשת להקים מערך של חנויות חדשות המתמקדות באופנה, צעצועים ומתנות".
משען הוסיף, כי: "החנות החדשה תשתרע על שטח של 80 מ"ר וההשקעה בהקמתה נאמדת ב-300,000 ש"ח. ברשת צופים שמחזור מכירות החנות בשנת הפעילות הראשונה יעמוד על 2.5 מיליון ש"ח".
השקת החנות החדשה תיתמך בפעילות שיווקית בהתאם לפעילות השיווקית של חנות גולף & קו, ותשולב בקמפיין הפרסום של רשת שילב. כמו כן, תיערך פעילות קידום מכירות ממוקדת לקהל היעד, באמצעות מועדון הלקוחות של הרשת ודיוור ישיר, בתקציב הנאמד בכ-200,000 ש"ח, באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי.
קונספט חנויות “Shilav Babies & Kids” מצטרף לשלושת הקונספטים הקיימים:
- חנויות בבתי יולדות - לצרכי התינוק בימיו והראשונים והאם
- חנויות כלבו - כוללות תצוגה מלאה של חדרי ילדים, אופנה, צעצועים, ומוצרי טיפוח וטיפול.
- חנויות המתמקדות במוצרים התפתחותיים, אופנה וצעצועים - מיועדות להורים לפעוטות.
תחת הקונספט החדש המתמקד באופנה ומתנות, ניתן יהיה להשיג בחנות:
- אופנה - החל מביגוד ראשוני, אופנה קטנטנה עד לגיל 24 חודשים, ואופנת "כמו גדולים", המיועדת לפעוטות עד גיל 4 שנים.
- צעצועי התפתחות מבית Tiny Love ועוד.
על הפעילות השיווקית לקידום החנות החדשה:
- פעילות מתחת לקו - הכוללת הפצת עלוני מבצעים ודיוור ישיר למועדון הלקוחות של רשת שילב.
- פרסום - שילוב החנות בקמפיין הכללי של רשת שילב , וכן שת"פ עם רשת גולף & קו.
על שוק מוצרי התינוקות בישראל:
שוק האופנה והצעצועים לתינוקות ופעוטות בישראל נאמד בכ-800 מיליון ש"ח בשנה.
בתחום הריהוט והזמנות "חבילות הלידה" (הכוללות חדרי תינוקות, עגלות, טיולונים, אמבטיות וכו'):
"שילב": 40%
"רב קט":15%
"פיפו": 10%
"בייביז אר אס": 5%
חנויות שכונתיות: 30%
בתחום הצעצועים ההתפתחותיים, עד גיל שנתיים:
"שילב": 30%
"צעצועי חצי חינם: 15%
"כפר השעשועים: 20%
"טויז אר אס": 20%
חנויות שכונתיות: 15%
בתחום הביגוד והאופנה:
"שילב": 20%
"פוקס בייבי": 5%
"סריגמיש": 10%
חניות רחוב ובוטיקים: 15%
שווקים: 50%
הנתונים נמסרו מרשת שילב.
רשת שילב
רשת "שילב", המתמחה בעולם התינוקות והפעוטות, נוסדה בשנת 1974, ומונה כיום 32 סניפים בכל רחבי הארץ, המציעים מגוון פתרונות לצרכיי ההורים והתינוקות, החל מגיל 0 (New Born) ועד לגיל שנתיים.
רשת שילב הנה בבעלות מלאה של משפחת אורן, והיא אוחזת בנתח שוק המהווה כ-25%-30% משוק המוצרים לתינוקות בישראל.
רשת שילב הינה חלק מקבוצת שילב הכוללת את חברת שסק, ליבוא מותגי מוצרי תינוקות, “Tiny Love”, יצרנית צעצועי התפתחות, שילב אופנה ושילב ארה"ב.
חזונה של שילב הנו הקשבה לצרכיו של הלקוח, תוך כדי הקפדה על שמירת שביעות רצונו. כל זאת לצד המחויבות לערכי הרשת, מצעידים את החברה קדימה ושומרים על המובילות שלה, בשוק תחרותי זה.
מטרתה של שילב הנה להעניק ללקוחותיה סל מוצרים מושלם, המעניק להורים ולהורים שבדרך שקט נפשי, לצד בניית סביבה מפתחת, בטוחה ומאושרת לתינוק. ערכים אלו הם שהביאו את רשת שילב לזכות בהערכתם ונאמנותם של לקוחותיה.
קהל היעד של שילב:
- הורים לקראת לידה - להזמנת "חבילת לידה" הכוללת ריהוט לחדרי פעוטות, עגלות, מוצרי טיפול וטיפוח לתינוק.
- הורים לתינוקות - מוצרי בטיחות, מוצרים לגיל ישיבה וטיול (כסאות אוכל, מנשאים וכו'), צעצועי התפתחות וביגוד.
- מתנות - לקהל הרחב והמשפחה המורחבת - ביגוד, צעצועים, מוצרי טיפוח ופינוק לאם ולתינוק.