|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

חברות הכבלים מכריזות על HOT - מותג עתידי משותף

הטלוויזיה הרב ערוצית - עם הפנים לעתיד, בתעריף הישן
18/08/2003  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: עמוס באר  |  

 שמות קשורים
  רם בלניקוב
  עמית לוין
  גדעון עמיחי

חברות הכבלים חשפו הבוקר (ב', 18.8.03 ) את מותג HOT החדש, המשותף לשלוש החברות - תבל דיגיטל, מתב דיגיטל וערוצי זהב.

המותג במסגרתו יפעלו החברות בעתיד, נישמר עד כה תחת מעטה סודיות כבד, המוכיח לדברי רם בלינקוב, המנכ"ל המיועד של חברות הכבלים, את עוצמת שיתוף הפעולה הקיים כבר עתה בין החברות.

לשאלת מחלקה ראשונה ענה בלינקוב כי "את שם המותג החדש מאייתים בעברית כ- HOT," - אף שהשקת המותג נערכה תחת הסיסמא "כאן, עכשיו ומשלנו," תוך הדגשת הפקות המקור בעברית.

חברות הכבלים מוסרות כי במהלך תקופת ההשקה הן ישקיעו מיליוני דולרים, באפיק שטיבו לא הובהר במהלך מסיבת העתונאים שנערכה לרגל השקת המותג החדש. מאידך הובהר כי בשלב הנוכחי לא יחול שינוי כלשהו בתעריפי דמי המנוי.

לדברי המנכ"ל המיועד יאפשר המותג לחברות הכבלים לפעול כגוף משותף אל מול הצרכן הסופי, "באופן איכותי ויצירתי. זהו מותג המציע יותר מטלוויזיה "TV+" הכולל: טלוויזיה, אינטרנט, שירותים אינטראקטיביים ובעתיד גם טלפוניה."

ענף הטלפוניה עומד במרכז תכניותיה העסקיות העתידיות של חברת הכבלים המאוחדת, אשר מקווה לשפר באמצעותו את תוצאותיה הכספיות. במסיבת העיתונאים הוצבה ספקית הטלפוניה, בזק, במרכז הכוונת, כמייצגת "תחרות בלתי הולמת מצידה של המדינה," וכמו כן הותקפה קשות המתחרה מגובה הלויין - YES.

"בישראל מתקיימת תחרות בלתי הוגנת, בה מותג נילחם בטכנולוגיה. מטבע הדברים שהצרכן בוחר במותג, שכן הוא מתקשה לעמוד על יתרונותיה של הטכנולוגיה," אומרים ראשי חברות הכבלים, אשר גם הם אימצו לעצמם שם מותג, עימו הם מקווים להביס את המתחרים - בנשקם שלהם. מותג בן שלוש אותיות לועזיות, הוא נשק הפיפיות אשר יחזיר עטרת כבלים ליושנה.

תהליך השקת המותג מורכב לדברי חברות הכבלים משלושה שלבים: הראשון - עצם ההכרזה על המותג HOT. בשלב הבא יתחילו החברות בהטמעת המותג במערכות הפנים ארגוניות שלהן, ובשלב השלישי - יתקשר המותג לצרכן הסופי באמצעות קמפיין פרסומי בערוצי המדיה השונים.

"שלב ההכרזה הינו גם תחילתו של מרתון השינוי שלנו" סיכם בלינקוב, האשר הוא ועמיתיו מודים בכשלי העבר של כל חברות הכבלים, אך אמר כי "העובדה שאבות אכלו בוסר, אינה מחייבת בהכרח כי שיני בנים תקהיינה".

המותג החדש פותח יחד עם חברת המיתוג הבינלאומית וולף אולינס (Wolff Olins) בשיתוף משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחיY&R . איש המשרד, גידעון עמיחי, מסר למחלקה ראשונה כי חברות הכבלים שוקלות מכירת סרטים לחו"ל, בהליך ייצוא המתבקש לנוכח אכות ההפקה המקומית.

עמית לוין, מנכ"ל חברת מתב דיגיטל והמיועד לשמש כסמנכ"ל השיווק והתוכן של חברות הכבלים, אמר, ולא פרט, כי : "ברור כי הטמעת המותג היא הרבה מעבר למהלך פרסומי - שיווקי. המותג החדש מהווה תפנית במאמצי החברה הממוזגת כלפי לקוחותיה לרבות שינוי התרבות הארגונית הקיימת, שינוי הגישה ושינוי ההתנהגות. אנו רוצים להקשיב ללקוח ולהעניק לו הרבה יותר מטלוויזיה, להעניק לו תחושת שייכות אל מקור הבידור והמידע הראשי שלו. אנו מאמינים ששינוי הגישה, שינוי רדיקלי במערכות השירות, בצד התוכן המופלא שכבר קיים היום ועוד יתרחב, הם אשר יחזקו את הנאמנות של הלקוחות. מטרתנו היא לגרום ללקוחות לאהוב את הטלוויזיה שלהם יותר," סיכם לוין, אך לא פרט תוכניות אופרטיביות, מתוך דאגה לחשיפתן בפני המתחרה מבית YES.


נתוני מועצת הכבלים מלפני כשנה, מראים כי 72% מצופי הכבלים הם "צופים כבדים" של תוכן ישראלי, לעומת 44% מצופי הלווין. אל נתונים אלה ניתן להוסיף את הצלחתם של תכנים ישראליים ששודרו בכבלים כמו משחק החיים, שבתות וחגים, סרטים מכאן; תוכנית הבידור של יצפאן, ערב טוב עם גיא פינס; תוכניות ערוץ ביפ: דאבל דייט, המופע של פיני הגדול; תוכניות ערוץ 6 ובהן: הילדים מגבעת נפוליאון והפיג'מות כמו גם תוכניות ערוץ 8: אוכל למחשבה, בולדוג וחדשות המדע.

שוק הטלוויזיה בישראל רווי במידה המזכיר את השוק האמריקני: בישראל , מתוך 1.8 מיליון בתי אב : 22% מחוברים ללווין; 55%מחוברים לכבלים; 23% אינם מחוברים לטלוויזיה רב ערוצית; 45% הביעו נכונות לעבור לשנות.

בארה"ב, לשם השוואה, מתוך 105 מיליון בתי אב: 20% מחוברים ללווין; 69% מחוברים לכבלים, 11% אינם מחוברים; 54% הביעו נכונות לשנות.

הטלוויזיה הנה הגורם המוביל מספר 1 בפעילות שעות הפנאי של הישראלים. סקרים של הכבלים מראים כי ממוצע הצפייה בטלוויזיה עומד על 3- 3.5 שעות ליום, כאשר ממוצע ערוצי הכבלים למשפחה עומד על 5-10 ערוצים וכ-50% מן המשפחות עושות שימוש בממשק האינטראקטיבי של הממיר הדיגיטלי.

"והתוצאה ברורה מאוד - הצופה הישראלי מעוניין לצפות בתוכן ישראלי, רלוונטי, רוצה להרגיש שייך, ובעת ובעונה אחת, גם להיות חלק מן העולם."

באופן שכאמור טרם הובהר סופית, אמור HOT לשלב את הטוב בשני העולמות - "עוצמה ישראלית השייכת לכאן ולעכשיו."

תאריך:  18/08/2003   |   עודכן:  18/08/2003
עמוס באר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון אילון, כוכבת תוכנית הטלוויזיה - "קחי אותי שרון", תוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של רשת "אשה אשה", המונה 11 סניפים וכ-120 חנויות עצמאיות המפיצות את מותגי החברה בכל רחבי הארץ ובחו"ל.
18/08/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
אינדונזיה מבקשת (יום ב', 18.8.03) מארצות הברית להעביר אליה את חמבאלי, החשוד כמנהיג ארגון הטרור אל קאעידה בדרום אסיה, ולהחזיקו אצלה.
18/08/2003  |  יפעת גדות  |   חדשות
63% מהישראלים המתגוררים בארה"ב מציינים, כי קרה שהעדיפו לרכוש מוצר ישראלי יקר יותר על פני מוצר זר, זאת מתוך מניעים אידואולוגים, 37% מסרו שלא.
18/08/2003  |  הדר פרבר  |   חדשות
הפיקוח על הבנקים פרסם היום את הסקירה השנתית על מערכת הבנקאות לשנת 2002.
חברת קודקוד, חברה לפיתוח משחקי חשיבה ויצירה, משיקה לקראת תחילת שנת הלימודים, מוצר חדש ומרתק לילדים צעירים, אוניברסיטף - מורה אלקטרוני אינטראקטיבי, איכותי חינוכי ומקצועי לגילאי 3-7 לפיתוח כשרים ומיומניות למידה בהפעלה פשוטה וידידותית.
18/08/2003  |  ענבל אביב  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il