|
אלמוג. חלק פעיל בדומיננטיות המותג [צילום: ישראל הדרי]
|
|
|
|
|
שי אלמוג, ראש אגף שיווק במגה קמעונאות הודיע (יום ג', 10.1.12) על כוונתו לפרוש מתפקידו לאחר כהונה של כ-4 שנים בתפקיד. אלמוג יסיים את תפקידו בתחילת מרס וימשיך לשמש כיועץ שיווק חיצוני לחברה.
אלמוג הצטרף ל"מגה קמעונאות" בשנת 2008 ובמהלך כהונתו הוביל מספר מהלכים שיווקים משמעותיים. בין השאר, הוא אחראי לבניית אסטרטגיית כינוס המותגים תחת מותג העל "מגה" ובניית שפה תקשורתית ושיווקית מתאימה לכלל המותגים: מגה בול, מגה בעיר, מותג פרטי מגה, מגה באינטרנט ומגה נופש. בשנת 2009 הוביל אלמוג את השקתו השיווקית והפרסומית של תת המותג "מגה בול" והיה חלק פעיל בהפיכתו למותג דומיננטי בשוק הקמעונאות הישראלי.
בנוסף, היה אלמוג אחראי לבנייתו והשקתו של אתר הקניות המקוון "מגה באינטרנט", שתוך שנתיים מהשקתו שילש את היקף מכירותי. אלמוג אף הוביל את הקמתו ובנייתו של מרכז שירות לקוחות מאוחד לכלל הפעילויות של מגה קמעונאות, לשיפור השירות וייעול עלויות. מרכז שירות הלקוחות איחד תחת כנפיו את פניות הציבור, מגה באינטרנט, המותג הפרטי ובהמשך את מועדון YOU.
בהודעתו לעובדיו הודה אלמוג על העשייה המשותפת ואמר: "זכות נפלה בחלקי לעבוד עם צוות מסור ומקצועי, בתחום תחרותי ומאתגר. אני מסיים את תפקידי לאחר תחושת מיצוי ורצון לחפש אתגרים חדשים בקריירה המקצועית. מגה היוותה בשבילי משפחה והנני בטוח כי תמשיך להוביל מהלכים פורצי דרך וחדשניים גם בעתיד".
מנכ"ל מגה קמעונאות, זאב וורמברנד, הודה לאלמוג על תרומתו למגה: "לזכותו של שי נזקפים הישגים רבים וחשובים שתרמו רבות למיצובה וחיזוקה של רשת מגה בשוק דינמי ומאתגר. הבנתו ויכולותיו המקצועיות והבינאישיות השפיעו לטובה בהתמודדות מגה בפני האתגרים הרבים שעמדו בפניה ואני בטוח כי ימשיך להצליח גם בתפקידיו הבאים".