על שולחן הסנאט מונח לאישור מינוי בעייתי של
חיל הים האמריקני, שהמליץ לקדם את קפטן טימוטי דורסי לדרגת אדמירל (RAD) במילואי חיל הים האמריקני.
לפני עשרים וארבע שנים הפיל דורסי, שהיה טייס מתחיל בחיל הים האמריקני, שהטיס מטוס קרב F-14 טומקט, מטוס RF-4C פנטום של חיל האוויר האמריקני, ופצע קשה את שני אנשי צוותו. התקרית סיימה את קריירת הטיסה של דורסי, אך הוא המשיך לשרת בחיל הים האמריקני, והפך לקצין מודיעין בכיר במילואי חיל הים. כעת המליצה ועדה של חיל הים,לקדמו בדרגה, והמלצתה עוררה משנתם את כל השדים.
לדורסי היו 245 שעות טיסה, כשהמריא מסיפון נושאת המטוסים "סראטוגה", ששייטה בים התיכון, לתרגיל, שבו חיקה מטוס פנטום של חיל האוויר האמריקני מטוס אויב, שחדר למרחב האווירי של נאט"ו. שני מטוסים טומקט הוזנקו לעבר ה"חודר", והבקרה הורתה לדורסי לטפל בו. הוא הבין,שעליו לפתוח באש - למרות שהוראות התרגיל קבעו, שלא ישתמשו בו בטילים אוויר-אוויר. דורסי לחץ על ההדק. הטיל הראשון לא הצליח להיירות, ובטיל השני הפיל, להפתעת כולם, את המטוס של חיל האוויר האמריקני. ועדת חקירה קבעה, שדורסי לקה בשיפוט שגוי מאוד, ופעל ללא כל היגיון.
לוטננט-קולונל מייקל רוס, שהופל על-ידי דורסי באותו היום, סבור, כי היה אסור להשאיר את דורסי בשירות צבאי. רוס ומתנגדי הקידום בדרגה טוענים, שדורסי הושאר בחיל הים כיוון שאביו היה בשנת 1987 אדמירל, ששירת כעוזר סגן מפקד חיל הים האמריקני.
בשנת 1991 עבר דורסי למילואי חיל הים כקצין מודיעין, וחויל למלחמות בעירק ובאפגניסטן. בין השאר, פיקד על יחידת חוקרי השבויים של חיל הים האמריקני בעירק.
עתה יצטרך הסנאט לקבוע האם שירותו הטוב של דורסי משך יותר מעשרים שנה ניקה את הכתם בעברו.