|
סניף של דואר ישראל [צילום: עומר]
|
|
|
|
£
|
פרשנות: אטימות השכל הישר
|
|
טענת דואר ישראל לפיה נמען צריך לקבל דברי דואר סמוך למקום מגוריו, כדי לא להעמיס על סניף הדואר המרכזי - הגיונית. אולם האטימות כלפי קשיש שמבקש זאת היא בלתי נסבלת. מדוע נזקקה חברת הדואר לתזכורת של קצת אנושיות מצד הנציבות?
|
|
|
|
תושב פתח תקוה, קשיש בן למעלה מ-90, מתקשה ללכת אל בית הדואר הקרוב לביתו. הוא פנה לחברת הדואר בבקשה שתאפשר לו לקבל דברי דואר בסניף המרכזי בעיר, הנמצא בסמוך למרפאה שהוא מבקר בה לעיתים קרובות.
חברת הדואר סירבה לבקשה. הקשיש פנה לנציבות תלונות הציבור, שפנתה לחברת הדואר. החברה הסבירה בתגובה כי היא משתדלת למסור את דברי הדואר בסניף הדואר הקרוב ביותר לבית הנמען, אך באזורים שבהם יש יותר מסניף דואר אחד, ובשל מגבלות יכולת האכסון והשירות של כל סניף, עלולים מקצת הנמענים להיות משויכים לסניף שאינו הקרוב ביותר לביתם.
עם זאת, בהתחשב בנסיבות העניין, נאותה החברה, כמחווה שירותי של רצון טוב, להיעתר לבקשת המתלונן ולשייכו לסניף המרכזי, בהתאם לבקשתו.