|
תפרון. הקטינה את ההפסדים לעומת 2010
|
|
|
|
|
לראשונה לאחר 17 רבעונים רצופים רושמת חברת תפרון רווח נקי חיובי ברבעון האחרון של השנה: החברה מציגה רווח נקי של כ-0.3 מיליון דולר ברבעון הרביעי לעומת הפסד של כ-14.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
מכירות החברה ברבעון הרביעי של שנת 2011 הסתכמו ב-31.5 מיליון דולר - גידול של 82% לעומת 17.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
מכירות החברה בשנת 2011 הסתכמו ב-118.4 מיליון דולר - גידול של 37.6% לעומת 86.0 מיליון דולר בשנת 2010. יחד עם זאת, ההפסד בשנת 2011 הסתכם בכ-4.3 מיליון דולר בהשוואה להפסד בסך 22.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
ההפסד התפעולי בשנת 2011 הצטמצם בכ-85% בהשוואה לתקופה המקבילה והסתכם ב-3.5 מיליון דולר, בהשוואה לכ-22.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הסיבות העיקריות למעבר לרווח תפעולי ברבעון הרביעי של השנה ולקיטון בהפסד התפעולי השנתי הן הצלחת יישום תוכנית המפנה, הגידול במכירות בין השאר כתוצאה מעסקת נובל, הירידה בהוצאות הפחת, והקיטון בהוצאות הנהלה וכלליות.
ארנון טיברג, יו"ר תפרון: "התוצאות של הרבעון הרביעי מחזקות את תפרון בדרך שבחרה להפוך לחברה הגדולה והמובילה בעולם בתחום האל תפר. יכולת החברה, אותה בנתה בשנת 2011, לספק מגוון מוצרים מהמזרח הרחוק, איפשרה לתפרון להגדיל משמעותית את סל המוצרים והפתרונות ל
לקוחות".
עמית מרידור, מנכ"ל תפרון, ציין כי "תוצאות הרבעון הרביעי ממשיכות את המגמה של השינוי המהותי שחל בחברה מתחילת שנת 2010 ואנחנו גאים בשינויים המהותיים ברווח הגולמי של החברה וברווח הנקי. יחד עם השיפור המשמעותי בתוצאות התפעוליות, הגדילה החברה את היקף ההשקעות בפיתוח ובמערך המכירות. החברה השקיעה בטכנולוגיות חדשות, בקידום המיזוג האסטרטגי עם חברת cifra מאיטליה ובמיקוד משאבים לחיזוק מעמד החברה אצל הלקוחות העיקריים".