העיתון הכלכלי כלכליסט, מקבוצת
ידיעות אחרונות שבשליטת
ארנון מוזס, מפרסם (יום ד', 25.4.12) מודעת עמוד של התנועה המיסיונרית "יהודים למען ישוע". ככל הזכור, זוהי הפעם הראשונה בה אחת מקבוצות התקשורת הגדולות מפרסמת מודעה מיסיונרית.
המודעה (ש"הושכבה" בזווית של 90 מעלות) מעוצבת בסגנון דגל המדינה, ברמז ברור ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וליום העצמאות, עם שני פסים כחולים לכל אורך העמוד. בין הפסים מופיעות המילים "ישו = ישוע = ישועה". בתחתית המודעה מופיעים כתובת אינטרנט וקוד לסריקת אפליקציה.
עיון באתר התנועה מצביע בצורה הברורה ביותר על אופייה המיסיונרי. היא מנסה לשכנע את הגולשים שישו היה המשיח ומרבה בציטוטים מן התנ"ך ומן הברית החדשה. כמו-כן, היא מאשימה את היהדות והרבנים בחטא של אי-הכרה בישו - תפישה נוצרית שהביאה לרדיפות, פוגרומים ואף הייתה ממחוללי הנאציזם והשואה. וכך אומרת התנועה, בציטוט מתוך אתר של תנועה מיסיונרית אחרת - היהודים המשיחיים:
"סיבה אחת לדחייתו של ישוע כמשיח היא הגאווה, אמונה בישוע איננה רק עניין של שכנוע שכלתני, כרוך בה צעד גורלי הרה משמעות שפירושו להודות בחטא - לא רק עשיית פעולות מסוימות כמראה חוץ. זהו דבר שקשה לכל אחד מאיתנו להודות בו, שאנו חוטאים או אפילו שטעינו, בין אם אנחנו רב גדול או אזרח פשוט, יהודי או גוי, לא כל שכן לאדם הנהנה ממעמד מכובד בקהל ישראל".
אותה תפישה מוצאת את ביטויה באמירות נוספות של התנועה: "משום שישראל כעם בעצם נכשל - לפי התנ"ך - למלא את קריאתו להיות לעולם שגריר של אור ואמת, אלוהים הבטיח לשלוח מישהו להושיע את העולם ולשנות את ישראל כך שיוכל למלא את יעודו. בעצם הוא אמר שיבוא בעצמו בדמות אותו שליח מובטח - מתוך עם ישראל... ישוע בן-דוד מילא וממלא את כל פרטי הנבואות וההבטחות בתנ"ך על המשיח. הוא משיח ישראל, המושיע שהובטח והמביא לעולם ולישראל את הברית החדשה.
"מי שנכנס בברית זו - וכל מי שיפנה מחטאיו לאלוהים בכנות ויבקש את סליחת החטאים במותו המכפר של ישוע המשיח - יהיה שותף לברית זו ויזכה לברכות שהיא מבטיחה ושכבר בזכרנו: לב חדש. אך מי שדוחה את המשיח, כמי שדחה את שולחו - אלוהים".