דנונה יוצאת היום (ג', 9.9.03) בקמפיין אינטרנט רחב היקף תחת הסיסמא - "לכל דנונה החיוך שלו". במסגרת הקמפיין יידרשו הגולשים להתאים בין הפנים המחייכות - המופיעות על גביעי דנונה - לבין הטעמים השונים. הגולשים הראשונים שיצליחו לעשות זאת יזכו בכרטיס טיסה זוגי ליפן.
סיגל שילוני, מנהלת שיווק דנונה, מסרה היום: "קמפיין האינטרנט מצטרף ומשלים את המהלך הכולל של פיתוח מותג דנונה תחת הקונפסט: "הכל מתחיל מבפנים". במסגרת המהלך, אנו שואפים למפגש של 360 מעלות עם הצרכן שיאפשר לו לחוות את חווית דנונה באמצעות מספר גדול של מדיה. קמפיין האינטרנט מאפשר לנו ליצור תקשורת דו כיוונית עם הצרכן, לדבר איתו, ללמוד עליו, להתקרב אליו ולפתח איתו מערכת יחסים מתמשכת".
אלון מוליאן, סמנכ"ל MRM Partners ומנהל תחום האינטרנט, מסר היום: "האינטרנט הוא המדיום הקלאסי להעביר בו את הנראות החדשה של המותג, בעיקר בגלל האינטגרציה שהוא מאפשר בין קול, אנימציה ואינטראקטיביות. כשקיבלנו את הבריף היה ברור שהאינטרנט הוא כלי חשוב בהוספת הרובד הרגשי והחוויה הפרטית עם המותג. היכולת לתקשר עם הלקוחות והיכולת לייצר קשר מתמשך איתם עוברת במדיום הזה. מהשלב הנוכחי אנו יוצאים בפעילויות חוויתיות וקד"מיות שתכליתן לצבור מאגר נתונים של לקוחות ולשמור איתם על קשר מתמשך בהשקת מוצרים חדשים ופעילויות עתידיות".
הקמפיין יעלה באתרים: וואלה, ynet, דה-מרקר, תפוז ועוד.