המערכת הותאמה לטובת חטיבת פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי בחברת החשמל בראשותו שלסמנכ"ל פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי יעקב (יאשה) חאין. יוסי נצר מנהל פרויקט מחשוב יזמות עסקית בחברת החשמל הציג את המערכת בפני בכירי חברת החשמל בכנס יזמות עסקית שהתקיים בחיפה
בתמונה הראשונה המצורפת: מימין לשמאל: יעקב (יאשה) חאין - מנהל חטיבת פרויקטים הנדסיים בחברת החשמל, עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise, יוסי נצר, מנהל פרויקט מחשוב יזמות עסקית בחברת החשמל, נתן גביש, סיילספורס, יוסי שנק - מנהל אגף מערכות מידע ותקשוב
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של חברת Salesforce.com הבינלאומית בישראל, הודיעה כי סיימה בהצלחה יישום והתאמת מערכת CRM של חברת Salesforce.com ב
חברת החשמל לישראל. המערכת הוצגה בפני בכירי חברת החשמל ע"י יוסי נצר, מנהל פרויקט המחשוב באגף מערכות מידע ותקשוב , בכנס יזמות עסקית שקיימה חטיבת פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי בחיפה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר.
צוות פרויקט המחשוב בחן מספר אלטרנטיבות ליישום מערכת CRM שתסייע בניהול הפעילות העסקית של חברת החשמל בארץ ובעולם ומצא כי מערכת CRM של חברת Salesforce.com מתאימה לחברת החשמל. המערכת נבחרה בזכות תאימות לדרישות הפונקציונאליות ובהתאם להנחייתו של מנהל אגף מערכות מידע ותקשוב בחברת החשמל מר יוסי שנק, להעדיף פתרון מבוסס על טכנולוגית "ענן".
לתמיכה ביישום והטמעת המערכת בחר צוות הפרויקט באמצעות מכרז בחברת ServiceWise , נציגתה של חברת סייסלפורס בישראל, בזכות ניסיונה הרב ביישומים מסוג זה והמקצועיות הרבה של אנשיה.
במהלך יישום המערכת הצוות של חברת ServiceWise ליווה את הפרויקט בשיתוף פעולה עם צוות הפרויקט מאגף מערכות מידע ותקשוב, יוסי נצר ושרית רוגין ויח' פיתוח עסקי בחטיבת פרויקטים הנדסיים , ד"ר ולדימיר פודשיבלוב. המערכת הותאמה בהצלחה לצרכים הספציפיים של חברת החשמל תוך פרק זמן קצר של מספר חודשים.
המערכת תומכת בניהול תהליכי המכירה ביחידת היזמות העסקית בחברת החשמל, משלב ניהול הפניות, דרך ניהול שלבי ההזדמנות העסקית (והפעילויות הנלוות) ועד ניתוח ההוצאות וההכנסות ברמת הזדמנות ולקוח.
יוסי נצר, מנהל הפרויקט בחברת החשמל, שהציג את המערכת בפני בכירי חברת החשמל בכנס היזמות העסקית, אמר: "חיפשנו אחר מערכת שתספק לנו פתרון הולם ותייעל את עבודתה של יחידת היזמות העסקית של החברה. היום המערכת היא כלי תפעולי וניהולי יוצא מן הכלל עבור פעילותינו העסקית, מה שמאפשר לנו לבחון בדיעבד ולתכנן קדימה את מהלכינו העסקיים."
עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, אומרת: " אנו גאים כי נבחרנו ללוות את חברת החשמל בתהליך מראשיתו, כולל אפיון, ייעוץ והתאמה. גמישותה של פלטפורמת Salesforce.com מאפשרת להתאים אותה על-פי הצרכים הייחודיים של הגוף המשתמש בה וזה מה שעשינו בחברת החשמל, בשיתוף צוות מערכות המידע של החברה".
על אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון, וכן בתחום ה-Marketing Automation. לחברה, אשר מייצגת בישראל את , מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, Salesforce.com והינה שותפה עסקית של Marketo ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. על לקוחותיה נמנים מעל 120 חברות וארגונים מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 110,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של Service-Wise:
www.service-wise.com אתר הבית של SalesForce:
[קישור] לפרטים נוספים: טל סופר 050-7828690 03-6439106