הסובארו החדשה מדגם לגאסי בגירסת הנעה הכפולה, תמשיך ככל הנראה להקרא בישראל - B4. ביפן זוכה רק הגרסה הספורטיבית של המכונית בציון B4, אך בישראל שואפים לשמור על ההצלחה בשמה המקורי - נוסח ה'גרנד ליאונה' (אימפרזה) של ראשית שנות ה-90'.
הדור השלישי החדש של לגאסי אשר מוצג עתה בפרנקפורט מקבל מנועי בוקסר מחוזקים, 2.0 ליטר בעל הספק של 140 כ"ס, 2.5 ליטרים עם 165 כ"ס ו-3.0 ליטרים (שש בוכנות) עם 245 כ"ס. מנועים אלה מותקנים גם בדור החדש של האאוטבאק, גירסת כביש - שטח המצוינת של לגאסי.
ב-1997 הציגה סובארו בפרנקפורט את האאוטבאק המבוססת על הלגאסי ואת הפורסטר המבוסס על האימפרזה, ועתה היא שוב מציגה בגרמניה את יישום הנסיון ומשפרת את סידרת המכוניות רבות המינוע וההצלחות.
לישראל תגיע הלגאסי המחודשת בשלהי השנה הקלנדרית, בשתי גרסאות הקיצון של ניפחי המנוע: 2.0 ו-3.0 ליטרים.
פרנקפורט היא כמעט שוק ביתי לסובארו, שכן שנים רבות ניצבה ישראל במקום שלישי בעולם אחרי שני שווקי הייצוא הגדולים של החברה היפנית הקטנה - ארה"ב וגרמניה. היצע הדגמים הקטן יחסית של סובארו עובר רביזיה בחלקו העליון ועד לג'אסטי החסכונית החדשה.
גרסת האאוטבק של הלגאסי פופלארית מאוד בארה"ב ובמדינות קרות ומושלגות. זו אחת מהמכוניות הראשונות בפלח הקרוס - אובר האופנתי כיום, המשלב בין יכולת גבוהה לעבירות שטח, שימושיות של סטיישן ונוחות של מכונית משפחתית מרווחת. סובארו שילבה את הטוב בכל העולמות עוד בטרם הומצא המינוח קרוס אובר.
רק השלימה סובארו את חידוש הלגאסי בגרסאות סדאן וסטיישן, ומיד עברה להזנקת האאוטבק אל שנות האלפיים. תיבת הילוכים אוטומטית מסוג 'ספידשיפט' בעלת חמישה יחסי העברה, תתקן בעייה קשה של הסידרה הנוכחית, אשר לא השכילה להעביר את מלוא עוצמת המנוע לגלגלים.
ביפנאוטו יחל שיווק הלגאסי החדשה כבר בחודש נובמבר הקרוב, אם כי האאוטבאק תגיע רק בתחילת 2004. עם המנוע הגדול בנפח 3.0 ליטר, צפויה למכונית הצלחה כנגד וולוו ואאודי, כאשר הלגאסי תיובא עם מנועים בנפח 2.0 ליטר ו-3.0. מנוע ה-2.5 ליטר 'המשפחתי', לא ייובא לעת עתה.
ורק חבל כי מנהל השיווק הוותיק, ישראל פלדמן, יעדר מאולמות התצוגה המקומיים.