הדוגמנית הבינלאומית אסתי גינזבורג נבחרה כפרזנטורית מותג ההלבשה התחתונה והפיג'מות גו-אנדר (GO-UNDER). גינזבורג, הדוגמנית הישראלית מהמצליחות בעולם, שנישאה לאחרונה לאיש העסקים עדי קייזמן, תוביל את קמפיין סתיו-חורף 2012/3 תמורת 300,000 שקלים לעונה.
הצילומים לקמפיין סתיו-חורף 2012/3 של GO-UNDER ייערכו בביתו של צלם האופנה רון קדמי, בכפר האמנים עין הוד, שם נישאה גיזנבורג בחודש יוני האחרון.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אופטימום, במהלך חודש ספטמבר, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2012 ועלותו נאמדת בכ-850 אלף שקל. הקמפיין יכלול מסע פרסום נרחב באמצעי המדיה השונים, פעילויות בנקודות המכירה ומהלך אינטרנטי מתקדם.
אלברט נקרי, מבעלי חברת GO-UNDER, מסר: "אסתי גינזבורג נבחרה להוביל את הקמפיין של המותג משום שהיא מייצגת בצורה מושלמת את הערכים של גו-אנדר: נשיות, אופנתיות, סקסיות ופונה לתמהיל לקוחות רחב ומגוון.
"מאז ומעולם חרתה על דגלה חברת גו-אנדר קידומה של הישראלית החדשה - דעתנית, מצליחה ומחוברת לעם. אסתי משקפת באופן מושלם את כל היופי והאיכות של הנשים הישראליות".
עוד הוסיף נקרי, כי בעונה הקודמת כיכבה בקמפיין הדוגמנית והזמרת שרי גבעתי, לאחר שהחליפה את גינזבורג ששימשה כמה עונות כפרזנטורית החברה. לדבריו, עצם ההמשכיות של גינזבורג להוביל את הקמפיין לעונה נוספת מעידה על כך שיש לה חיבור טוב עם המותג.