|
מוצרי חוגלה קימברלי [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
להלן רשימת המוצרים המתייקרים: מוצרי נייר - נייר טואלט מולט ושמורת טבע: 6.3%
- מגבוני אף קלינקס , לילי , מולט: 4.8%
- מוצרי ניקול אחרים: 4.5%-6%
מוצרי היגיינה נשית - תחבושות מגיני תחתון וטמפוני קוטקס: 6.3%
- תחבושות ומגיני תחתון לילי: 4.2%
חיתולים חד פעמיים ומגבונים - חיתולי האגיס לגמילה ולים: 6.3%
- חיתולי האגיס פרידום פלוס: 6.3%
|
|
|
|
חוגלה קימברלי הודיעה (יום ה', 18.10.12) לרשתות השיווק כי לאחר תקופה ארוכה של התייקרויות חומרי הגלם ועלויות האנרגיה לייצור נייר, חיתולים, מוצרי היגיינה ומוצרים נוספים, היא תבצע עליות מחיר בשיעור שבין 3% ועד 6.3%. המותג "טיטולים" יישאר באותו מחיר וכן הסדרה החדשה של האגיס "בנים ובנות".
בחברה אומרים כי חומרי הגלם העיקריים המשמשים לייצור מוצריה, לדוגמה תאית ו- SAP, התייקרו בשיעור ממוצע של 20% בשנתיים וחצי האחרונות. כמו-כן, מציינת החברה התייקרות דרמטית במחירי האנרגיה והגז בשיעורים של עשרות אחוזים.
המחיר הסופי, יש לציין, נקבע על-ידי הקמעונאי. עליית המחירים תיכנס לתוקף החל מה-15 בנובמבר 2012.
יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי, מסר: "במהלך שלוש השנים האחרונות נמנענו מלבצע העלאות מחיר על מוצרי הליבה שלנו, חיתולים ונייר טואלט, למרות עליות דרמטיות בעלויות חומרי הגלם והאנרגיה לייצור ובחרנו לספוג את העליות הנוספות על החברה. בנוסף, ביצענו מספר מהלכי התייעלות עסקיים כגון צמצומים, התייעלות תפעולית, הקפאת שכר בכירים ועוד, שאפשרו לנו להימנע ממהלך עליית מחירים.
"בשנה האחרונה, חלה התייקרות נוספת ומשמעותית במחיר חומרי הגלם והאנרגיה, מציאות שלא מותירה לנו ברירה אלא להעלות מחירים באופן המינימאלי הנדרש. במותג 'טיטולים', נמשיך לספוג את העלויות ולא נבצע עידכון מחיר. כמו-כן גם בסדרת האגיס 'בנים בנות'".