|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

12 יוצרים עולים קיבלו פרס לאומנים עולים

המשרד לקליטת העלייה העניק פרסים מיוחדים לעולים יוצרים על הצטיינות והישגים תרבותיים שיש בהם תרומה מיוחדת לחברה ולתרבות הישראלית הפרסים מבטאים את הערכתה של החברה הישראלית והוקרתה על פועלם של היוצרים העולים
28/11/2012  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   תגובות
בהוקרה [צילום: זדפילמיס]

[צילום: זדפילמיס]

זו היא השנה השלישית שבה המשרד לקליטת העלייה מעניק פרסים לעולים יוצרים הבולטים בתחומי האומנות הפלסטית, צילום, פיסול, מחול, תיאטרון, ספרות, שירה, קולנוע ומוזיקה. היוצרים שנבחרו מעשירים את עולם הפולקלור והפסיפס התרבותי-אומנותי של מדינת ישראל.

פרס השרה לקליטת העלייה לעולים יוצרים הוענק על שם יורי שטרן ז"ל, פעיל ציוני, שעלה לישראל בשנת 1981 ממוסקבה, כיהן כח"כ, פעל ותרם רבות למען קליטתם של העולים בארץ ולשילובם בחיי התרבות והחברה.

ועדת השופטים בראשותו של אליעזר (מודי) זנדברג, שר המדע לשעבר, בחרה בשנים-עשר יוצרים הראויים לפרס של 15,000 שקלים.

רשימת הזוכים בפרס השרה לעולים יוצרים ע"ש יורי שטרן
[צילום: זדפילמיס]


1.תחום אמנות הפלסטית - מיכאל יחילביץ, תושב מעלה אדומים

יליד 1956, עלה ארצה בשנת 1991 מברית המועצות לשעבר. בוגר בית הספר הגבוה לאמנות מטעם התיאטרון האקדמי של מוסקבה. לפני עלייתו עיצב תפאורות למעלה מ-50 הצגות בתיאטראות ברחבי ברית המועצות.

בארץ הקים את קבוצת האמנים העולים "מסילות", חבר בארגון האמנים הישראלי. קיים 12 תערוכות יחיד והשתתף ב-30 תערוכות קבוצתיות, יצירותיו מוצגות במוזיאונים מרכזיים בארץ ובחו"ל. מיכאל היה אוצר של 15 תערוכות של אמנים ישראלים במוזיאונים ובגלריות ברוסיה ובאוקראינה. הוא משמש כמרצה לתולדות האמנות היהודית בתוכניות לימוד של הסוכנות היהודית והג'וינט, אוצר תערוכה "מרכז אסיה - מוסקבה – ירושלים" במוזיאון "המזרח" במוסקבה.

יחילביץ' מצטיין בתרומתו למען הקהילה – הוא מעביר הרצאות והוראת האמנות לקשישים במצוקה נפשית במתנ"סים בירושלים ומארגן תערוכות של אמנים עולים בפסטיבלים של פרויקט "לימוד". כמו-כן מיכאל יחילביץ' עיצב בהתנדבות ויטראז' בבית כנסת מחניים במעלה אדומים, השתתף בעיטור החומה בגילה בציורי קיר ונטל חלק בפרויקט "אריות בעיר" מטעם עיריית ירושלים.

2. תחום המחול - רייצ'ל ארדוס, תל אביב

ילידת 1978, עלתה ארצה בשנת 2002 מאנגליה. בעלת תואר ראשון במחול מ-"Roehampton Institute", לונדון. סיימה את לימודי התמחות לתואר שני בכוריאוגרפיה ב-Laban Center, לונדון.

רייצ'ל ארדוס היא כוריאוגרפית, מפיקה מופעים עצמאיים ומבצעת כוריאוגרפיה ליצירות מחול מגוונות. את יצירותיה והופעותיה ניתן לראות על במות ברחבי הארץ ובחו"ל במסגרת תחרויות, פסטיבלים ומופעים שונים.

בשנה האחרונה קיימה רייצ'ל מופע חגיגי לציון עשור לקליטתה בארץ. בנוסף, חמש מיצירותיה הופיעו במקביל בארץ ובעולם. מאז שעלתה ועד היום מנהלת רייצ'ל הצגות עבור מיטב היוצרים והכוריאוגרפים הישראלים ובשנים האחרונות מתפקדת כמנהלת הסיורים הבינלאומיים של 'מרכז סוזן דלל'.

רייצ'ל היא מרצה ומורה לקומפוזיציה ומחול מודרני לנוער ולתלמידי תיכון בארץ, מקיימת סדנאות לקהל הרחב ומעבירה שיעורים לסטודנטים למחול.

ארדוס נוטלת חלק פעיל באירועים ופסטיבלים של עמותת הכוראוגרפים, שמטרתה להביא את תחום המחול אל ערי הפריפריה. היא תומכת ומלווה כוריאוגרפים צעירים בהפקותיהם הראשונות.

3. תחום המוזיקה - ביצוע - סבטלנה בנדיקוב, ירושלים

ילידת 1963, עלתה ארצה בשנת 2000 מאוקראינה. בעלת תואר שלישי בהוראה מוסיקלית, בתחום פיתוח קול. לאורך כל שנות חייה המקצועיים, עבדה סבטלנה כמורה לפיתוח קול במוסדות לימודיים שונים באוקראינה ובארץ, וגם כזמרת אופרה וזמרת שירים ביידיש. בנוסף הנחתה סבטלנה תוכנית של מוזיקה קלאסית ביידיש ברדיו "קול ישראל".

סבטלנה הוציאה תקליטים ודיסקים רבים, ביניהם: תקליט שירים ואריות מאופרטות ביידיש ויצירות מלחינים יהודים מפורסמים, דיסק אריות של מלחינים איטלקיים, תקליט אריות ואופרות של המלחינים הרוסים המפורסמים.

היא השתתפה בתוכניות טלוויזיה ורדיו רבות, בהצגות מוסיקליות, אירועים תרבותיים, פסטיבלים ופרויקטים שונים של תיאטראות, מרכזי מוזיקה וכו'.

סבטלנה הפיקה את הפרויקט "עולים מנגנים" אשר במסגרתו מופיעות קבוצות של נגנים עולים ברחבי הארץ במרכזי תרבות, מרכזי דיור מוגן ובתי אבות.

בנדיקוב זכתה בפרסים ומלגות שונים: פרס " א.מ.י" על עידוד היצירה, תעודת הוקרה על תרומתה בהידוק הקשרים התרבותיים בין אוקראינה לישראל, פרס "מנורת הזהב", מלגה אקדמית מטעם המרכז לקליטה במדע ע"ש שפירא.

4. מוזיקה הלחנה - ילנה סוקולובסקי, אשקלון

ילידת 1967, עלתה ארצה ב-1995 מרוסיה. בוגרת האקדמיה למוזיקה ע"ש צ'ייקובסקי במוסקבה. עם עלייתה לארץ קבעה ילנה סוקולובסקי את ישראל כמרכז חייה ויצירתה.

יצירותיה מבוצעות בארץ על-ידי מיטב הלהקות והתזמורות, ביניהן: הלהקה הקאמרית של המוזיקה המודרנית, התזמורת הקאמרית הישראלית, הקאמרטה הישראלית ירושלים, התזמורת הקאמרית "קלאסיקה", התזמורת הסימפונית של אשדוד, הסולנים של התזמורת הפילהרמונית הישראלית וכו'. יצירותיה של ילנה מבוצעות גם בחו"ל על-ידי תזמורות סימפוניות וקאמריות ברחבי העולם.

בשנת 2005 זכתה ילנה בתואר: חתן פרס" אקום" בקטגוריה "היצירה המוזיקלית חדשה הטובה ביותר לשנת 2005". בשנת 2010 זכתה בפרס למלחינים מטעם ראש הממשלה.

5. תחום התיאטרון - מיכאל טפליצקי, גבעתיים

יליד 1968, עלה ארצה ב-1990 מברה"מ לשעבר. בוגר האקדמיה לתיאטרון, מוזיקה וקולנוע בסנט-פטרבורג, ובית הספר הגבוה לאמנויות הבמה "בית צבי".

מיכאל הוא שחקן, מנחה תוכניות טלוויזיה, מנהל אמנותי של תיאטרון אשדוד, במאי תיאטרון ומעלה הצגות בבתי ספר שונים למשחק.

כמו-כן מיכאל הוא אחד המייסדים של תיאטרון "מלנקי" ("קטן"), במסגרת תיאטרון זה השתתף בפסטיבלים רבים בארץ ובחו"ל. ייסד קבוצת תיאטרון בשם "קולקציה", מנהל תיאטרון אשדוד "קונטקסט". כבמאי תיאטרון מיכאל ביים את ההצגה "עיקר שכחתי", על-פי סיפוריו של שלום עליכם, המועמדת לפרס לאומי "מסכת הזהב" של התיאטרון הרוסי. הצגותיו של מיכאל טפליצקי כבמאי תיאטרון הופיעו בתיאטראות מגוונים ברחבי הארץ.

כשחקן השתתף בהצגות שונות של התיאטראות המובילים בארץ כמו: התיאטרון הלאומי הבימה, הקאמרי, גשר, יידישפיל והתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער. כבמאי קולנוע ביים דרמה טלוויזיונית "תמונות מצחיקות". דרמה זו הוקרנה לראשונה בפסטיבל חיפה ולאחר מכן בפסטיבלים בינלאומיים.

בנוסף, נטל מיכאל טפליצקי חלק מרכזי בפרויקטים בינלאומיים רבים: כשחקן בתיאטרון דיסלדורף (גרמניה), בתיאטרון "אספקט" לונדון, בפרויקט ישראלי- רוסי, ובתיאטרון "בוכום" גרמניה.

ביינה גטהון, תושב נתניה

יליד 1973, עלה ארצה בשנת 1985 מאתיופיה. בוגר אוניברסיטת חיפה במגמת תיאטרון – משחק.

ביינה הוא שחקן בתיאטרון ובטלוויזיה, מורה לדרמה ומנחה קבוצות נוער באמצעות דרמה. כמו-כן, הוא כותב ויוצר הצגות. בנוסף לעבודותיו בתיאטרון "הסמטה", תיאטרון "הולגב" והתיאטרון הארצי לנוער, ביינה הופיע בתיאטרון "הנפש" בהצגה "יחיד במינו" שהוצגה על אחת מבימות ברודווי. כמו-כן הוא פועל בתיאטרון חברתי שמקיים מפגשים וסדנאות משחק במרכזי קליטה. הוא מנחה סדנאות לנוער אתיופי בסיכון במרכז "מלכת שבא" בירושלים ומנהל קהילתי בשכונת נווה יעקב בירושלים.

סדנאות הדרמה והמשחק המועברות על-ידו, נועדו להקנות לבני נוער בסיכון דרכי התמודדות עם הסביבה, לחזק את ביטחונם העצמי ולסייע להם בפיתוח אחריות אישית תוך חתירה למצוינות. המטרה בפעילות זו היא להקים קבוצת תיאטרון מגובשת שמעלה הצגה בסוף הפרויקט.

ביינה גטהון השתתף בהצגה "הבית של מתוקו" בתאטרון "הולגב" שזכתה בפסטיבל עכו ב-2009 בפרס ראשון להצגה ולשחקן.

6. תחום הצילום - חורחה נובומינסקי, תושב מודיעין

יליד 1966, עלה ארצה בשנת 1995 מארגנטינה. צלם סטילס עצמאי משנת 2000, המתמחה בצילום דוקומנטרי, מגזינים, ספורט, יחסי ציבור.

תמונותיו פורסמו בעיתונים ומגזינים רבים בארץ ודרום אמריקה ובאתרי אינטרנט שונים. בין הלקוחות של חורחה בתחום יחסי ציבור נמנים – משרד החוץ, עיריית מודיעין, היכל התרבות מודיעין, בית חולים הדסה, מוזיאון יד ושם, משרד החינוך, משרד הרווחה וחברות פרטיות.

במהלך הקריירה שלו, זכה חורחה בפרסים רבים בתחום הצילום בארץ ובחו"ל, ביניהם: פרס ראשון בקטגוריית "חגים" בתחרות הבינ"ל בסין HPA - HUMANITY PHOTO AWARDS מטעם אונסק"ו, פרס למצוינות בקטגוריית "ספורט" בתחרות הבינלאומית לצילום עיתונות בסין, מדליית זהב ב"ביאנלה" הבינלאומית החמישית לצילום, פרס ראשון בקטגוריית "ספורט" לצילום עיתונות בישראל ועוד.

בשנת 2004 קיבל תואר "אומן עולה מצטיין במיוחד" מטעם המשרד לקליטת העלייה. בעשור האחרון הציג חורחה נובומינסקי תערוכות יחיד וגם השתתף בשמונה תערוכות צילום קבוצתיות בארץ ובחו"ל בנושאים שונים.

7. תחום הקולנוע - אנטון אוסטרובסקי, תל אביב

יליד 1982, עלה ארצה בשנת 1997 מרוסיה. בוגר מכללת "אורט- גבעת רם" בירושלים במגמה עיונית-טכנולוגית. שחקן קולנוע וטלוויזיה, זמר, מלחין ומפיק.

בשנים האחרונות השתתף אנטון בחמש סדרות טלוויזיה ביניהן: "אמאל'ה", "בלו נטלי" ו"תא גורודין". כמו-כן אנטון שיחק בשלושה סרטים באורך מלא, ובסרטים רבים של בוגרי בתי ספר לקולנוע "סם שפיגל", מכללת "ספיר" ו"בצלאל". אחד הסרטים בהם שיחק אנטון, בשם "בודדים" זכה ב-11 מועמדויות לפרס אופיר. אנטון אוסטרובסקי, יחד עם השחקן סשה אגרונוב, זכה בציון מיוחד של חבר השופטים של פסטיבל הקולנוע בירושלים. הסרט זכה בפרסים בינלאומיים והוקרן ב-30 פסטיבלים.

כאמור, בנוסף להיותו שחקן, אנטון אוסטרובסקי הוא זמר, מלחין ומפיק מוסיקלי. עד היום הוא הוציא שישה אלבומים, ארבעה מתוכם בעברית.

עמנואל לב, שדרות

יליד 1982, עלה ארצה בשנת 2003 מארגנטינה. בוגר הפקולטה לאנימציה וקולנוע במכללת "ספיר". במהלך הלימודים במכללת ספיר יצר עמנואל חמישה סרטי אנימציה, ביניהם הסרט "לואיסיטו" שמבוסס על ילדותו בארגנטינה. סרט זה זכה בפסטיבל קולנוע דרום כסרט הטוב ביותר והשתתף בשני פסטיבלים בארץ ובפסטיבל ארגנטינה וברזיל. גם סרטים אחרים של עמנואל הוקרנו בפסטיבלים בארץ ובחו"ל.

לעמנואל מיומנויות רבות בתחומי אמנות שונים, כגון, ציור, פיסול, כתיבה יוצרת וצילום.

בנוסף ללימודים במכללת ספיר, עמנואל עוסק גם בחינוך: הוא רכז במועדונית של ילדים בעלי צרכים מיוחדים בשדרות, הוא היה מדריך לחוג דרמה ב"אנו"ש – העמותה הישראלית לבעיות נפש", שדרות. כמו-כן שימש עמנואל לב מורה בחוג לאנימציה בבית הספר "שער הנגב".

8. תחום ספרות - מטביי גייזר, בת ים

יליד 1940, עלה ארצה בשנת 2007 מרוסיה. מטביי גייזר, הוא פרופסור בעל תואר מהאוניברסיטה לחינוך במוסקבה, עבד שנים רבות כמורה ואחר כך כמנהל בית הספר.

בשנת 1975 הוקמה ביוזמתו, במוסקבה, מכללה לחינוך על-שם סמואל מרשק- משורר, מתרגם וסופר דגול ממוצא יהודי. עד שנת עלייתו ארצה שימש מטביי כמנהל המכללה.

במסגרת הפעילות הספרותית שלו, פרסם מטביי חמישה רומנים ביוגרפיים אודות שחקנים, זמרים וסופרים ממוצא יהודי ששמם הלך לפניהם בברית המועצות. כל חמשת הרומנים פורסמו במסגרת סדרה שנקראה "חיי האנשים היוצאים מן הכלל". מטביי כתב ופרסם שני ספרים – "מסע לארץ השואה" ו"הגטו עולה למרומים או האבן היהודית" העוסקים בילדותו בצל המוות בגטו ברשד (אוקראינה), בו חי בין השנים 1941-1944. בנוסף לכך פרסם מטביי גייזר ספר על הספרות הרוסית-יהודית של המאה שעברה.

דניאל בלטה, חדרה

יליד 1971, עלה ארצה בשנת 1984 מאתיופיה. דניאל הוא בוגר המגמות לחינוך גופני ולחינוך מיוחד במכללת וינגייט.

דניאל כתב ופרסם את הספרים "עשן ואמיץ" – אמירות ופתגמים מתרבות יהודי אתיופיה ו"המסע הנורא", המתאר את הדרך והמסע הרגלי הקשה שעשו יהודי אתיופיה בדרכם לארץ.

הספר "עשן ואמיץ" פותח צוהר להכרות עם תרבותם של יהודי אתיופיה ומקרב את עולמם של העולים אל הקורא הישראלי, באמצעות היכרות משעשעת ומהנה עם המסורת העשירה שלהם. הספר מעביר חלק חשוב ממורשתם וקולם של אנשי הקהילה האתיופית לציבור הישראלי הרחב.

בלטה עוסק רבות גם בהדרכת נוער והרצאות בנושא מורשת יהודי אתיופיה וכמו-כן פעיל רבות בהתנדבות בקרב הקהילה.

9. תחום השירה - גרשון טרסטמן, ירושלים

יליד 1947, עלה ארצה בשנת 1990 מברית המועצות לשעבר. גרשון טרסטמן הוא בוגר המכון הפוליטכני בעיר מינסק (בלורוס) והמכון לעריכה ודפוס במוסקבה. עד לעלייתו ארצה עבד גרשון כעורך בהוצאות לאור של עיתונים וכתבי עת. גם שיריו וסיפוריו פורסמו בעיתונים וכתבי עת מקומיים וארציים ברחבי ברית המועצות לשעבר.

גרשון הוא חבר באיגוד הסופרים הישראלי ובארגון הסופרים הישראלים היוצרים בשפה הרוסית "סטוליצה" ("הבירה"). בנוסף, הוא חבר באקדמיה הבינלאומית למדעים, תעשיה, חינוך ואמנויות מטעם ארגון אונסקו, קליפורניה, ארה"ב.

גרשון טרסטמן כתב ארבעה ספרים והיה העורך הראשי של שני ספרים נוספים. ספריו עובדו גם להצגות תיאטרון. הוא הוכרז כ"סופר השנה" לשנת 2008 בכתב עת אמריקני בשם "פורום". באותה שנה, הוכרז ספרו "מדינה קטנה עם היסטוריה ענקית" כ"ספר השנה" במולדובה. שיריו של גרשון טרסטמן עוסקים בנושאים מתוך ההיסטוריה והמורשת היהודית, החל בתקופת התנ"ך דרך ימי השואה ועד לימינו.

תאריך:  28/11/2012   |   עודכן:  28/11/2012
יפעת גדות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
12 יוצרים עולים קיבלו פרס לאומנים עולים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הוועד המנהל של רשות השידור אישרר (יום ד', 28.11.12) את ה-1 בדצמבר כיום הקובע להתנעת הרפורמה והנחה את ההנהלה לסיים את כל ההכנות הנדרשות לכך בתוך 24 שעות.
28/11/2012  |  עופר וולפסון  |   חדשות
נשיא טוגו, פאורה גנאסינגבה, ביקר היום (ד', 28.11.12) במפעל הפוספטים של רותם אמפרט נגב בליווי המשנה למנכ"ל כיל דשנים, אבנר מימון. לסיור הצטרפו בכירים רבים בממשלתו של הנשיא.
28/11/2012  |  יפעת גדות  |   חדשות
העיר אשדוד נבחרה לשמש כעיר מודל לתחבורה ציבורית ולתחבורה בת-קיימא. זהו פרויקט ראשון מסוגו בישראל ויושקעו בו כרבע מיליארד שקלים, בפיתוח תחבורה ירוקה ובעידוד המעבר מרכב פרטי לרכב ציבורי.
28/11/2012  |  עידן יוסף  |   חדשות
כשיוחנן וולך נכנס לכיתת הלימוד במרכז האקדמי כרמל בו החל ללמוד משפטים, איש מבין הסטודנטים והמרצים אינו מזהה אותו. אבל האיש גבה-הקומה שבעבר אין ילד שלא הכיר את שמו ומראהו, ממש לא כועס. "אין לי בעיה עם זה. בהתחלה זיהה אותי רק בן של שחקן עבר הלומד אף הוא במרכז האקדמי כרמל, אבל שחקני כדורגל מבינים כבר מגיל צעיר שמדובר בתהילה זמנית וחולפת. הרוב מצליח להשלים עם זה ומתאים את עצמו למציאות".
28/11/2012  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
הרווח הנקי של הבנק הבינלאומי הסתכם ברבעון השלישי של שנת 2012 ב-164 מיליון שקל בהשוואה ל-10 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל אשתקד. כך עולה (יום ד', 28.11.12) מפרסום דוחותיו הכספיים.
28/11/2012  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il