"הרגעים היפים" של קודק יהפכו למשהו רחב הרבה יותר, מהתחושה החמימה שאנו מרגישים כשאנו מסתכלים בתמונות מהאלבום המשפחתי.
חברת איסטמן-קודק, מתעתדת לחשוף, באופן דרמטי, מסע פרסום שונה לחלוטין בשנת 2004, כך ברוצ'סטר (יום שבת, 10.10.03), מסע שינסה להציג את סמל החברה גם בתחומים הרחוקים בתכלית מההיסטוריה של החברה המתאפיינת בעסקי הצילום לצרכן הרגיל.
המעסיק הגדול ביותר, רוצ'סטר, מתכוון להראות את פנייה הרבים של קודק במודעות פרסומת שידגישו את חלקה של החברה ברדיולוגייה (טיפול בהקרנה), סרטים ותחומים אחרים, כך על-פי דברי מנהל השיווק, קרל גוסטין, שנאם במרכז הטכנולוגי ברוצ'סטר.
הצעד בהרחבת הצגתה של קודק, עולה בקנה אחד עם החלטת החברה להאיץ את השינוי משיווק כימיקלים בתחום הצילום להדמייה ממוחשבת.
אם הדבר יצליח, יש לצפות להכנסה של 16 מיליארד דולר עד שנת 2006, עלייה של 25% מהשנה שעברה (12.8 מיליארד דולר).
הפרסום החדש משקף את השינוי בחברה. למעלה ממחצית ההכנסות של קודק מגיעות מתחומים אחרים מלבד צילום לצרכנים הרגילים.