|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

כשגפני החמיא למרב מיכאלי

אידיליה בכנסת: חבר הכנסת החרדי מיהדות התורה הרעיף מחמאות על עמיתתו הפמיניסטית ממפלגת העבודה
28/02/2013  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 19   |   תגובות
הרבי אומר: אסור להתנשק [צילום: מן הטלוויזיה]

ברכה ייחודית של ח"כ ותיק לח"כ חדש נשא משה גפני (יהדות התורה) לכבודה של מרב מיכאלי (העבודה), לאחר הנאום שנשאה. הנה הפרוטוקול, לא נגענו:

היו"ר בנימין בן-אליעזר:

יש לי הכבוד המיוחד להזמין את חבר הכנסת גפני לומר כמה מילות ברכה לטובתה של מרב מיכאלי...מרבי, את רואה, רק בכנסת ישראל יכול להיות דבר כזה שחבר הכנסת גפני מאגודת ישראל מברך אותך. בבקשה.

משה גפני (יהדות התורה):

אדוני היושב-ראש, חברי הכנסת, נדירים המקרים במשך השנים, שבהם אני עולה כאן לדוכן, ואני לא יודע מה אני הולך להגיד.

כשחברת הכנסת מרב מיכאלי הציעה לי לברך אותה, עשיתי חשבון - אנחנו כמעט מייצגים שני ניגודים שיש בכנסת, כמעט שני ניגודים, אני לא מדבר באופן אישי, אבל הייצוג של מה שמרב מיכאלי מייצגת ומה שאני מייצג - תהום אידיאולוגית פעורה בינינו. עשיתי חשבון שאני הולך לחטוף ממנה עכשיו נאום, שאני אזוז על הכיסא שלי כמו מטוטלת, על דברים שאני לא יכול להסכים אתם. אבל תכננתי שאני אדבר על מעמד הכנסת. במקום שנהיה ברחובות, נריב, אנחנו דנים כאן, מדברים זה עם זו.

ואני אומר לכם, אדוני היושב-ראש, חברי הכנסת, אני שמעתי את הנאום שלה, מעטים הדברים שאני חולק עליה, מעטים הדברים. יכול להיות שזה נובע ממקומות אחרים, יכול להיות שהיא מגיעה לזה מאידיאולוגיה. מרב מגיעה לזה מאידאולוגיה שונה מהאידיאולוגיה שלי, אבל הדברים נאמרו באופן כזה שאם הייתי עוצם את העיניים, מוריד פה קטע, שם קטע, לא מעבר לזה, הייתי אומר: "מקומך בדגל התורה".

היו"ר בנימין בן-אליעזר:

וואיי. בבקשה, הנה. כבר הגענו ל - - -

מרב מיכאלי (העבודה):

אני מוכנה. בשביל התקדים אני באה. אבל - - - חזרה. בלי חזרה. גמרנו, גמרנו - - -

קריאות:

- - -

משה גפני (יהדות התורה):

רגע.

היו"ר בנימין בן-אליעזר:

תעביר לנו את הרב פרוש - - - מה קרה.

השר לשיתוף פעולה אזורי סילבן שלום:

אותך לרב שטיינמן, תזהר.

קריאה:

הוא גדול בתורה.

משה גפני (יהדות התורה):

אני נמצא בכנסת הרבה שנים. אני מסתכל על החקיקה שאני עשיתי כמייצג - אני לא מדבר עלי באופן אישי - בנושא של מעמד הנשים, שמרב מיכאלי מצטיינת בזה, בנושא שאישה במדינת ישראל שווה פחות מגבר, נקודה. אישה וגבר שעובדים באותו מקום עבודה עם אותם כישורים, עם אותן יכולות, הגבר משתכר שכר יותר גבוה מהשכר של אישה.

אני יכול לעבור על הכול - אז אצלך זה נובע ממקום אחד, אצלי זה נובע ממקום אחר. אנחנו נמצאים בבניין - אולי אני אתחיל הפוך - עברנו מערכת בחירות, עד היום ידענו: יש גושים, יש אידיאולוגיות, שידענו בדיוק איפה הם עומדים פחות או יותר. אנחנו הגענו עכשיו לכנסת שאנחנו לא בדיוק יודעים איפה אנחנו עומדים.

אני כנראה אתחיל להתגעגע לימי מפא"י של פעם, שתכף אני אדבר על השושלת שלך, גם של דוקטור ישראל קסטנר, שהיה שנוי מאוד במחלוקת, אבל היה איש מפא"י מובהק, כפי שאת עצמך אמרת, הוא עמד להיבחר לכנסת או סבא, סבא - - -

מרב מיכאלי (העבודה):

נחמיה.

משה גפני (יהדות התורה):

נחמיה. נחמיה מיכאלי בן 94, שיהיה בריא, שהגיע עם השומר הצעיר לגרעין בית-זרע, נטע, סלל, חצב, היה איש מרכז מפ"ם ומזכיר הוועידה, איש הוועד הפועל של ההסתדרות, המרכז החקלאי, נציג ציבור בבית-דין לעבודה - סוציאליסט מושבע.

מה זה סוציאליזם בימינו? המלחמה של מפלגת העבודה כאן על הנושא הזה של המאבק החברתי - על הדיור, על השוויון בנטל בין מנכ"ל בנק גדול לבין איש או משפחה שגרה בשכונות הארגזים - שוויון בנטל. אמרת או לא אמרת את זה? אני חותם על זה. אני הסתכסכתי עם מנכ"ל בנק גדול בארץ בגלל שאמרתי שעם המשכורת שלו הוא יכול לפרנס שכונת עוני שלמה - איפה שהיית רכזת שכבה בשערייה - עם משכורת של מנכ"ל בנק במדינת ישראל. מדינה שהייתה צריכה להיות מדינת רווחה ומדינה סוציאליסטית. חותם על זה במאה אחוז.

עכשיו מה, יושבים פה, ובמקום לדבר על הבעיות האמיתיות - הרי עברנו קדנציה מאוד קשה - כשלנו בנושא של הדיור, הצלחנו בעיצוב הכלכלה, כאשר סביב יהום הסער - הצלחנו להחזיק משק יציב בצמיחה, כשלנו לחלוטין בנושא החברתי.

מה צריך לעשות אחרי מערכת בחירות כזאת? על מה צריך לנהל משא-ומתן קואליציוני - מי שרוצה להיכנס לקואליציה? ואני מתפלל לקדוש-ברוך-הוא שאתם תכנסו לקואליציה. בגלל שצריך שמישהו ידבר כבר על השוויון האמיתי בנטל, ולא כל היום מברברים בשכל עם כל מיני דברים אחרים, שכשנגיע לחיי היום-יום, כשתוקם ממשלה והדבר הראשון שהיא תצטרך לעשות הוא לפגוע בתקציב. חלק מאתנו יודע מי יסבול הראשון, ומה שהיה עד היום יהיה משל לעומת מה שיהיה הלאה.

במקום זה אנחנו צריכים אנשים שרגישים לשכבות החלשות, שרגישים באמת למעמד הביניים, לא למעמד הביניים הגבוה, למעמד הביניים לו צריך לדאוג. האם אנחנו מעלים את מס החברות? האם אנחנו לא נותנים לקיצוץ בתקציב לגרום נזק כל כך גדול כמו שהוא עלול לגרום? הרי אני יודע את התוכניות של האוצר, והשאלה, מי יישב בקואליציה הזאת.

אז כל היום דנים. נפגשו בבוקר ונפגשים בערב, נפגשו אתמול וייפגשו מחר, וידברו על דבר שלא יבוא לָעולם. על זה מדברים כל הזמן, על שוויון בנטל. איך הגדרת את הצבא? ואני בעד - את יודעת מה, יותר טוב שאני לא אגיד, אם הייתי חבר כנסת חילוני הייתי אומר מה אני חושב שצריך לעשות, אבל מכיוון שאני חרדי יש עלי מגבלות. גם את זה תלמדי. לא חשוב, לא חשוב.

מיקי רוזנטל (העבודה):

אל תאיים, אל תאיים. עד עכשיו דיברת יפה.

משה גפני (יהדות התורה):

לא חשוב. אני הייתי אומר איזו מלחמה - אנחנו מתפללים להשם שלא תהיה, אבל המלחמה שתהיה, אם חס וחלילה תהיה, היא תהיה מלחמת טילים. אנחנו עושים את הכול בעניין הזה? בסדר. לא חשוב. אני לא יכול להגיד את זה. אני אגיד לך אחרי זה בארבע עיניים.

אבל אני מסכים עם מה שאמרת. את זה מותר לי להגיד.

קריאה:

אתה יכול להישאר אתה בארבע עיניים?

משה גפני (יהדות התורה):

משם מגיעים, ולא תמיד אנשי הצבא בכנסת היו הטובים ביותר. בין הטובים ביותר היו כאלה שקוראים להם שלא לומדים ליבה.

אבישי ברוורמן (העבודה):

אנדרסטייטמנט.

משה גפני (יהדות התורה):

לא חשוב. זה המקום היחיד, דרך אגב, שהחרדים מתקבלים לעבודה בלי פרוטקציה. הם מתקבלים לעבודה, הם הולכים לבחירות, בוחרים בהם, הם נכנסים, לא שואלים אותם איפה למדת ומה למדת, ובאיזו אוניברסיטה גדלת וכו'. והם באים לפה, וחוץ ממני, קודמי - שהיו חרדים בוועדת הכספים - ניהלו כלכלה מצוינת, למדו בישיבה. זה המקום היחיד שאנחנו יכולים להגיד לכולם: תראו מה היה קורה אם חרדים, שלא מקבלים אותם, היו מתקבלים לעבודה. הם השכבות המוחלשות.

היום היה לנו דיון בוועדת הכספים על זה שהפסיקו את התקציב של מסלול תעסוקה, שמכניס ערבים וחרדים - איך את אומרת? חרדיות וחרדים, ערביות וערבים, ואני מסכים אתך - מכניסים אותם לתעסוקה והתקציב הוא אפס. עומד ראש ממשלה לדורותיו, ושר אוצר לדורותיו, ושר התמ"ת לדורותיו, והוא אומר: הייעוד הלאומי של מדינת ישראל זה לשלב אותם בעבודה. כשתראי את זה בטלוויזיה - הרי את באת מהצד השני של המסך - תדעי שהם משקרים, הם לא אומרים אמת. זה לא ייעוד לאומי. לייעוד לאומי לא משקיעים אפס. ובכל המעמד הזה אנחנו מדברים - אצלנו אין נשים ברשימה. אנחנו הולכים לבחירות, ואנחנו אומרים ככה: אין לנו נשים ברשימה - לא חשוב, אצלנו הנשים הן ברמה יותר גבוהה מהגברים, על זה כבר דיברתי הרבה מאוד, הם לא ברשימה.

אבל הופענו ביחד, ומשם אני חשבתי שאני צריך לברך אותך. הופענו יחד באילת, בפאנל על הדרת נשים. אני מול הנשיא לשעבר, מאיר שמגר, איש חשוב מאוד, שדיבר על הדרת נשים.

ואת היית באמת, קשובה - שזה דבר נדיר לראות היום. הרי את עיתונאית, והיו לך תוכניות מצליחות, וכל הדברים. ואת מקשיבה. והיה לנו ויכוח, ובין יתר הדברים טענתי מה שאמר ינאי המלך לאשתו: אל תתייראו מן הפרושים ולא מן הצדוקים, אלא מן הצבועים, העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.

אני נמצא בכנסת הרבה זמן. הסתכלתי על שולחן הממשלה. אנחנו - יהדות התורה, לא נמצאת ליד שולחן הממשלה. לא חשוב, זה עוד סיפור בפני עצמו. והסתכלתי על המפלגות הגדולות, ובכלל המפלגות, שאומרות שצריך לתת שוויון לנשים. נשים הן לפחות 50% מהאוכלוסיה. בסדר. אז אם מטיפים לנו מוסר, אז קודם כל, בממשלה היה צריך שיהיה חצי נשים. כשהיו שתיים זה היה הרבה. הסתכלתי בכנסת. היום יש משהו רציני - 27 חברות כנסת. טוב, זו כנסת של 54. אם ניקח גם את המפלגות החרדיות, אז זו כנסת של 60, בסדר. אין. תגידו שאתם לא רוצים. אני רוצה לראות את הגבר שמפנה את המקום שלו לאישה בכל מפלגה. אצלנו לא, אנחנו אומרים שלא. אנחנו אומרים שלא. אין אצלנו אישה. לא חשוב. יש הרבה דברים שאני מתאפק מלהגיד.

אראל מרגלית (העבודה):

אישה - - - אצלכם?

יצחק הרצוג (העבודה):

- - - לעלות לתורה.

משה גפני (יהדות התורה):

אם היה לי חוש הומור, הייתי אומר שאין לנו אישה שהידרדרה לכנסת, אבל אין לי חוש הומור. אין לי חוש הומור בעניין הזה. חיפשנו פעם אישה שתרצה ללכת לכנסת, לא רוצה. מה אני אעשה? לא חשוב. אבל זה דין אחר, זה לא הדיון של הברכות למרב מיכאלי.

מרב מיכאלי (העבודה):

אצלכם הכול בצורה חופשית.

משה גפני (יהדות התורה):

בסדר, נדבר על זה. אני מסכים עם כל הדברים, להוציא כמה קטעים. מסכים עם כל הדברים. מה אני רציתי להגיד? עכשיו אני אחזור לנאום המקורי שלי, ובזה אני מסיים. הכנסת היא מקום לתת לכולם לחיות, לנהל דיאלוג אמתי בין הקצוות השונים, בין אנשים שקרובים אחד לשני, בין אנשים שרחוקים מאוד אחד מהשני, ולהגיד בואו נעשה את הטוב לאזרחי המדינה. נמצא - והנאום שלך כל כך עזר לי לזה, שעל-אף שתהום אידיאולוגית פעורה ביננו, 95% מהדברים שהכנסת דנה באמת, שאין עליהם כותרות, אנחנו מסכימים. התברר לי בנאום שלך שזה המצב.

רציתי להציע לך שעל-אף שיש לי אידיאולוגיה שונה, נדבר הרבה כדי להגיע לפתרונות. אני כבר לא צריך להגיד את זה. אני הולך אתך בנושא החברתי. אני הולך אתך בנושא של השוויון. אני הולך אתך בנושא - את קוראת לזה הפמיניסטי, אני קורא לזה את השוויון לאישה במדינת ישראל. שהיא לא תהיה מופלית לרעה. היא מופלית לרעה. אני הולך אתך בזה. אני הולך אתך, מדבר על המפלגות החרדיות. אני לא אומר את זה בשם עצמי. אני לא אגיד פה דבר שמחר יצלבו אותי. אני הולך אתך בכל הדברים האלה. אני הולך אתך בשוויון בנטל. אני לא הולך איתם. אני הולך אתך. שוויון בנטל - צריך שיהיה פה שוויון בנטל באופן אמתי.

כאן, אם אנחנו נדבר מה עושה תלמיד ישיבה, אז אני אקרא רק קטע מעיתון הארץ שראיתי שכתבת. אני לא אקרא דברים אחרים שאני לא מסכים. "צריך להבין" אומרת מירב מיכאלי בעיתון הארץ - עיתון הבית של היהדות החרדית - "בשונה מהיחס המזלזל של חילונים ללימודי גמרא, אלה לימודים קשים ותובעניים מאוד. מדובר בטקסטים מורכבים, בכמויות עצומות של חומר שמדבר בשפות מתקופות שונות ובעולם ידע עצום בפני עצמו. מעטים ערוכים ללימודים האלה, ודאי לאורח חיים הכולל רק את הלימודים האלה". את זה אפשר לכתוב ב"המודיע". אבל "המודיע" לא - טוב, לא חשוב. אפשר גם ב"יתד נאמן".

יצחק הרצוג (העבודה):

- - -

משה גפני (יהדות התורה):

אפשר. היה לך אומץ להגיד את זה. היה לך אומץ להגיד דברים שלי לא תמיד יש את האומץ. יש לי, לא כמו שלך. אני שמח שאת כאן. אני מברך אותך על זה שנבחרת. אני מברך את המפלגה שלך שבחרה אותך. אני מבקש שתעשי כל מאמץ שתיכנסו למוקדי ההשפעה, שזו הקואליציה.

נחמן שי (העבודה):

אין כמוך.

משה גפני (יהדות התורה):

אני אומר לכם - - -

מרב מיכאלי (העבודה):

אם אתה סוגר איתי גם על העניינים המדיניים, אז יש לנו על מה לדבר. בוא.

משה גפני (יהדות התורה):

יש אצלנו החלטה שאני לא אומר את עמדתי המדינית עד שייגמר המשא-ומתן הקואליציוני. אבל תשאלי את שלי יחימוביץ, או את בוז'י הרצוג או את אחרים - בסדר, לא חשוב, נשאיר את העניין הזה. אל תסבכי אותי. אני אומר, אני מברך אותך על כך - - -

שלי יחימוביץ (העבודה):

גפני, היא לא מונתה פורמלית לנהל את המשא-ומתן.

משה גפני (יהדות התורה):

לא. לא, מה פתאום, זאת - - -

מרב מיכאלי (העבודה):

למיטב ידיעתי גם גפני לא.

משה גפני (יהדות התורה):

נכון. נכון. לא חשוב.

שלי יחימוביץ (העבודה):

- - -

משה גפני (יהדות התורה):

חברת הכנסת יחימוביץ, מה שאמרתי, אמרתי צריך דעות כמו של מפלגת העבודה היום. צריך דעות כאלה במוקדי - - -

שלי יחימוביץ (העבודה):

בזה אתה צודק.

משה גפני (יהדות התורה):

אני לא אומר לכם מה לעשות. אתם מפלגה סוברנית. יש לכם מועצת גדולי - לא מועצת גדולי התורה. יש לכם ועידה שלכם. אני לא מתערב. אני אומר, מהניסיון שלי, אם אין אפשרות לשנות, אל תיכנסו. אני לא אומר לכם את זה עכשיו ספציפית, אני אומר כללית, בכנסת לדורותיה. אם יש יכולת להשפיע בדברים שאת מאמינה בהם, בדברים שאת חושבת שזו טובת אזרחי המדינה ויש לך את הכוח לעשות את זה, צריך לעשות את זה.

אין מטרה להיות באופוזיציה. אין מטרה, ואנחנו, יהדות התורה, מפלגה שפעם אנחנו בקואליציה, פעם אנחנו באופוזיציה. אצלנו הקואליציה זה לא חזות הכול. אם תבחני את הקדנציה, היו שנים רבות שהיינו באופוזיציה, חלק אנחנו בקואליציה. אין אצלנו אחד מתרי"ג מצוות להיות בקואליציה. אבל ברגע שאת במערכת הפוליטית את צריכה להשפיע, ושם בממשלה, או בקואליציה, יש יכולת הרבה יותר גדולה. ואני לא מזלזל באופוזיציה, אופוזיציה זה דבר מאוד מעניין. במיוחד אני - נאומים של אופוזיציה בשבילי זה בסדר גמור. אבל אני חוזר, אני מברך אותך. היה לך נאום - הרבה זמן אני לא שמעתי כזה, והיו נאומים טובים פה. והקדמת גם את הנאומים הקודמים. ואני מכבד את כולם. אבל זה נאום שעל חלקו הגדול אני חותם. עוד לא הגעת לכנסת ותפסת מהר לאיזה בית הגעת. תודה רבה.

היו"ר בנימין בן-אליעזר:

אני מוכרח לומר לכם שכדאי לתת למרב לדבר בשביל לשמוע את חבר הכנסת גפני. לא, אסור להתנשק. לאט-לאט. אני צריך לשמור עליך? בחייך.

משה גפני (יהדות התורה):

תגיד לפחות שלא לחצתי לה יד.

היו"ר בנימין בן-אליעזר:

שיוציאו אותך להורג?

ראובן ריבלין (הליכוד ביתנו):

היושב-ראש - - - ארבע עיניים - - -

היו"ר בנימין בן-אליעזר:

מרב, אני חושב שנאום יותר מחמיא מהנאום של גפני לא תזכי לשמוע הרבה זמן. מבחינתי את אחת הנשים היותר שנונות, החריפות, החכמות וחדות התפיסה, ולטעמי גם מקסימה. ואין לי ספק, גם כשאומרים עליך שאת בלתי שגרתית, ולפעמים גם שערורייתית - זה בדיוק מה שצריכה הכנסת, אחת כמוך, לוחמת אמיצה שעוברת את כל המכשולים, שהיא מסמנת לה את המטרה. ואת תשיגי את המטרות שלך. שיהיה לך בהצלחה.

תאריך:  28/02/2013   |   עודכן:  28/02/2013
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אבישי ברוורמן   אברהים צרצור   אברהם מיכאלי   אברהם (אבי) וורצמן   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איילת שקד / Ayelet Shaked   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן כבל / Eitan Cabel   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליהו ישי   אמנון כהן   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דב ליפמן   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הארץ / Haaretz   הדרת נשים   הוצאת עיתון הארץ בע"מ   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זבולון כלפה   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנא סוייד   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלב אבו-עראר   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יעל גרמן / Yael  German   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת קריב   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק הרצוג   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל חסון   ישראל כץ / Israel  Katz   כרמל שאמה-הכהן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מאיר שמגר / Meir Shamgar   מוחמד ברכה   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מסעוד גנאים   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה מזרחי   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משה זלמן פייגלין   משולם נהרי / Meshulam Nahari   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נסים זאב   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סתיו שפיר / Stav Shafir   עדי קול   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עיתון הארץ   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עמרם מצנע   עפו אגבאריה   עפר שלח / Ofer  Shelah   פניה (פאינה) קירשנבאום   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   ראובן ריבלין   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רונן הופמן   רות קלדרון   רינה פרנקל   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמעון  אוחיון   שמעון סולומון   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כשגפני החמיא למרב מיכאלי
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פרטיטה
28/02/13 09:48
פורום: כנסת 19 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 19
אדוני היושב-ראש, חברים וחברות,
27/02/2013  |  יוני שטבון  |   נאומים
אדוני היו"ר, כנסת נכבדה, חברותי חברות וחברי הכנסת,
27/02/2013  |  מרב מיכאלי  |   נאומים
אדוני היושב-ראש, חברותיי וחבריי חברי הכנסת
27/02/2013  |  איציק שמולי  |   נאומים
אדוני היושב-ראש, כנסת נכבדה,
27/02/2013  |  רינה פרנקל  |   נאומים
אדוני היושב-ראש, חבריי, חברי וחברות הכנסת ובעיקר ובעיקר בעיקר שולחיי, ציבור גדול ואיכותי של קרוב למיליון איש ואישה, ששלחתם אותי ואת חבריי אל הבית הזה כדי לייצג אתכם ולקדם את הערכים והיעדים החשובים לכם ולנו.
26/02/2013  |  אורית סטרוק  |   נאומים
רשימות נוספות   /   כנסת 19  /  מי ומי  
בנט על החשד לשחיתות: "אסור לעמוד מנגד"  /  עופר וולפסון
המשטרה חוקרת חשד לשוחד בבית היהודי  /  עידן יוסף
דרישת הבית היהודי: נציגות בצוות השרים  /  יואב יצחק
תמונות מכנסת חדשה  /  צור ארליך
שליחות בין-דורית  /  יואל רזבוזוב
להיות בעצם כסיירת  /  מרדכי יוגב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il