קונצרן יונדאי מוטור חושף בתערוכת טוקיו המתקיימת בימים אלה, מכונית קונספט חדשה - Neos II
(Neologism Of Style), שהינו רכב פנאי שטח CUV
(Crossover Utility Veehicle), המיועד לארבעה נוסעים.
ביונדאי מגדירים כלי זה כרכב המרמז על כוון עתידני חדש נוסף של הקונצרן, אשר יאפשר גם למכוניות קומפקטיות לשמש כרכבי פנאי שטח. הנאוס מציג תכנון פנים במסגרתו למרות מידותיו החיצוניות של הרכב, הוא מציע מרחב פנימי גדול: אורך: 3835 מ"מ, גובה: 1585 מ"מ, רוחב: 1775 מ"מ.
בתוך כך נמסר, כי בסקר שבדק את שביעות רצונם של לקוחות שרכשו רכב חדש, שנערך על-ידי מכון המחקר "J.D Power & Associates" לשנת 2003, נבחרה הסונטה של יונדאי במקום הראשון, ודגם הסנטה - פה מוקם במקום השני בקטגורית רכבי ה-SUV.
סקרים אלו בחנו שביעות רצון תוך שקלול קריטריונים כמחיר, אחריות, שירות, ביצועי הרכב, עיצוב, נוחות, בלימה, מיזוג ואבזור. דגמי יונדאי זכו לציון ממוצע של 847 נקודות וגברו על מתחרים כמאזדה, ביואיק, קרייזלר, פורד, שברולט, סובארו ואיסוזו.
בשני העשורים האחרונים, מיליוני קונים פוטנציאלים מחליטים על רכישת הרכב הקרובה שלהם, בהסתמך על נתונים אותם מפרסמת חברה J.D.Power. הסקר מקיף ומשקלל את תשובותיהם של למעלה מ-100 אלף רוכשי מכוניות חדשות בארה"ב.
בתשעת החודשים של 2003 הסתכמו מכירות יונדאי ב-1,389,435 כלי רכב, מתוכם 911,935 כלי רכב נמכרו מחוץ לקוריאה, המהווים גידול של 18.9% בייצוא כלי רכב, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. העלייה החדה בייצוא נרשמה הודות לדרישה מוגברת לדגמי הסנטה פה בארה"ב, ולדגמי הגטס באירופה.
מנתוני חודש ספטמבר עולה, כי חלה עלייה של 17.5% בייצוא דגמי יונדאי, אשר הביאה לגידול של כ-13.8% במכירות בחודש זה. היקף המכירות בשוק הקוריאני בקטגוריית רכבי הנוסעים עלה במהלך חודש ספטמבר בכ-7.9% והסתכם בכ-22,702 כלי רכב, העליה מוסברת בעיקרה עקב דרישה מוגברת לדגמי הסונטה והאלנטרה, הנחשבים לדגמים הנמכרים ביותר בקוריאה.
בישראל רשמה יונדאי את הגידול המרשים ביותר מכל מותגי הרכב הנמכרים בארץ, תוך הכפלת מספר המכוניות כמעט לעומת התקופה המקבילה אשתקד. על-פי נתוני איגוד יבואני הרכב המתפרסמים השבוע, 7,658 מכוניות מסר עד כה השנה מנהל הסוכנות, דני שביט, לעומת 3,781 בתקופה המקבילה אשתקד, כל זאת כאמור - בישראל.