פרסום ברשתות טלוויזיה גדולות נותן את התמורה הגרועה ביותר לכסף של המפרסם - כך עולה מסקר שערך מגזין AdvertisingAge בקרב למעלה מ-200 מפרסמים ופרסומאים בכירים. הסקר פורסם באתר ICE.
מהסקר עולה, כי 32% מהנשאלים בסקר סבורים, כי פרסום ברשתות טלוויזיה גדולות בארה"ב הינו הכי פחות יעיל, מבחינת שיקולי השקעה כספית מול תועלת. הנשאלים הצביעו על פרסום באמצעות דיוור ישיר בדרך היעילה ביותר המשיגה תמורה הכי גבוהה, ולאחר מכן - פרסום באינטרנט.
הנשאלים נדרשו לדרג גם את מקצועות הפרסום. יועצי המדיה דורגו כפונקציה הכי לא יעילה במדד של השקעה מול תועלת, אחריה בהפרש קטן נמצאים היחצ"נים.