חברת החטיפים Mondelez International Inc קרובה מאוד לשיווק שוקולד עמיד לחום, אותו תמכור בשווקים באפריקה ובאזורים חמים נוספים בעולם.
יצרנית שוקולד קדבורי ועוגיות האוראו הקדישה עשר שנים לפחות למחקר וכעת היא קרובה להציג את החטיפים החדשים לצרכנים - כך הודיע לורנס מקדוגל, נשיא החברה האחראי על מזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, למרות שסירב למסור תאריך מדויק להשקה.
החברה לא מסרה פרטים על תכולת השוקולד, מה טעמו ומה יהיה שמו, אך אמרה כי הוא יפתור את הבעיה עימה מתמודדים יצרני החטיפים באזור סב-סהרה באפריקה, היכן שצרכנים רבים עורכים את קניותיהם בשווקים פתוחים והמזון מוצג שעות בחום הלוהט.
השוקולד יוכל לעמוד ב-40 מעלות חום ועדיין לא להפוך לנוזל.
את הפטנט רשמה החברה בשנה שעברה וכעת המוצר נמצא בפיתוח ובקרוב ישווק.
למרות שרשתות השיווק מתרחבות באפריקה, עדיין ישנן סביבות מסורתיות בהן מוצרי מזון כשוקולד יכולים להישמר קרירים.
בשווקים בלגוס, לדוגמה, קשה למצוא פינות מוצלות, ולמרות שכשרשתות הסופרמרקטים יתרחבו יהיה קל יותר לשווק את המוצרים, עדיין החברה מעוניינת למכור את החטיפים גם בשווקים הפתוחים הקיימים כיום.