חברת האינטרנט בבילון, הנסחרת בבורסה בת"א, דיווחה (יום ב', 29.7.13) כי הרווח הנקי שלה לרבעון השני של 2013 הסתכם בכ-40 מיליון שקל, גידול של כ-74% בהשוואה לכ-23 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-163 מיליון שקל, גידול של כ-3% בהשוואה לכ-159 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
43% מההכנסות נבעו מגוגל (ירידה חדה לעומת 84% ברבעון המקביל ו-66% ברבעון הראשון של 2013), 32% הגיעו מיאהו (לעומת פחות מ-10% ברבעונים הקודמים) ו-25% הגיעו משותפים וממקורות הכנסה אחרים.
יתרת הכנסות שטרם הוכרו ממשתמשים קיימים עמדה בסיום הרבעון על מעל 150 מיליון. ההוצאה בגין רכישת משתמשים אלו כבר הוכרה במהלך תקופת הדוח, ואילו ההכנסות יוכרו רק בהמשך.
הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השני בכ-47 מיליון שקל, גידול של כ-68% בהשוואה לכ-28 מיליון שקל ברבעון המקביל.
יתרת המזומנים ושווי המזומנים של החברה נכון לסוף הרבעון הסתכמו בכ-170 מיליון שקל, לפני חלוקת דיבידנד בסך 80 מיליון שקל, ששולם לבעלי המניות לאחר תקופת הדוח, בתחילת יולי.
אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, מסר בתגובה: "ברבעון החולף התמקדנו בגיוון מקורות ההכנסה ובניתוח נתוני השוק הרלוונטיים. אנו מצפים להגברה משמעותית של ההשקעה ברכישת משתמשים חדשים במחצית השנייה של השנה, תוך התבססות על הניסיון וניתוח הנתונים שבצענו במחצית הראשונה".
כרמלי הוסיף כי "אנו מעריכים ששוק החיפוש בו אנו פועלים צועד לכיוון של מיזוגים ורכישות. שחקנים חדשים נוספים מדי יום, רבים מהם
חברות אינטרנט ישראליות, ואנו מכירים ובוחנים כל העת אפשרויות מעניינות לשיתופי פעולה ולרכישות, מתוך אמונה שבמיצוי פוטנציאל שיתופי הפעולה נוכל לבסס עוד יותר את מעמדה של בבילון בתעשיה".