חברת קסטרו חתמה עם חברת heine, חברה בת בבעלות מלאה של חברת Otto מגרמניה, על הקמת מיזם משותף. המטרה העיקרית של הפעילות המשותפת היא הקמת 80 חנויות, 40 חנויות לנשים ו-40 חנויות לגברים תוך 5 שנים ברחובות הראשיים ובמרכזי הקניות בגרמניה. בשלב הבא תיתכן פריסה אירופאית רחבה יותר.
לדברי גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו, ההערכה היא כי תוך 5 שנים מפתיחת החנות הראשונה בגרמניה, היקף הפעילות בגרמניה יהיה זהה להיקף הפעילות של קסטרו בישראל. מחזור המכירות של קסטרו ב-2002 היה 347 מיליון שקלים.
רוטר מוסיף כי להערכתו החברה תשקיע בשוק הגרמני כ-5 מיליון יורו בחמש השנים הבאות. לדבריו, עדיין מוקדם לדבר על כניסה לשווקים נוספים באירופה ויש להתמקד בהשקת המותג בגרמניה בצורה הטובה ביותר.
רוטר אמר כי לחברה המשותפת ימונה מנכ"ל. לדבריו, ככל הנראה המנכ"ל יהיה גרמני מאחר שיש צורך במישהו שמכיר את השוק הגרמני היטב.
"קסטרו היא חברה ישראלית ואנחנו לא הולכים להסתיר את זה. אנחנו גאים בזה שיש מותג אופנה ישראלי שקיבל הכרה בינלאומית כמו מותגים ספרדיים, צרפתיים ואיטלקיים", אמר.
"מבחינתנו זה מאוד יוצא דופן במציאות העסקית כיום שחברה גדולה כמו OTTO תבחר בחברה כמו קסטרו כמנוע צמיחה עתידי בתחום הקמעונאות מתוך הצעות רבות שעמדו בפני מועצת המנהלים שלה".
לדברי רוטר השוק הגרמני הוא השוק הגדול ביותר באירופה "50% מהשוק האנגלי ופי 3 מהשוק הצרפתי". הוא הוסיף כי הבחירה בקסטרו נפלה לאחר השוואה (benchmark) בין מספר חברות אירופאיות.
חברת Otto נוסדה בשנת 1949, והיא נחשבת לחברה הגדולה בעולם בתחום הקניות מקטלוגים בדיוור ישיר (mail order catalog) והשנייה בגודלה בעולם בתחום e-commerce אחרי amazon וכן נחשבת לאחת מחברות האופנה המובילות בעולם. החברה מעסיקה כ-65 אלף עובדים. מטה החברה ממוקם בהמבורג.
החברה פעילה בשלושה שווקים עיקריים - אירופה, צפון אמריקה ואסיה. ליבת העסקים של החברה מבוססת על מערך שיווק ומסחר רב ערוצי. בשנת 2002 רשמה החברה מחזור מכירות עולמי של 19 מיליארד יורו.
לרשת חנויות "קסטרו" בישראל 45 חנויות מתוכן 10 חנויות מופעלות ע"י זכיינים. רשת חנויות הגברים הוקמה בשנת 2000 פועלת תחת המותג CASTROMEN. כיום הרשת מונה 36 חנויות גברים ברחבי הארץ מתוכן 8 חנויות מופעלות על-ידי זכיינים.
קסטרו מעסיקה בארץ 900 עובדים מהם 730 במערך השיווק ו-170 במפעל תשלובת "קסטרו" בבת-ים.
החברה בבעלות משפחות קסטרו-רוטר - כ % 64.26 מהמניות ובבעלות חברת בת "קסטרו - שיווק" - כ-6.88% מהמניות. בבעלות הציבור - כ-28.86% מהמניות (כולל לאומי קופות גמל כבעל ענין).