|
גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו [צילום: דודי חסון]
|
|
|
|
|
ההכנסות ברבעון השני בשנת 2013 של חברת האופנה קסטרו הסתכמו בכ-169.3 מיליון שקל, לעומת כ-181.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - קיטון של כ-6.6%. כך עולה (יום ד', 21.8.13) מפרסום דוחותיה הרבעוניים. הקיטון, לדברי החברה, נובע מעיתוי חג הפסח אשר חל השנה ברבעון הראשון, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז הוא חל ברבעון השני.
הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-13.1 מיליון שקל לעומת כ-15.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - ירידה של 16%.
במחצית הראשונה כולה, החברה מציגה גידול של כ-8.6% בהכנסות, אשר הסתכמו בכ-366.2 מיליון שקל, לעומת כ-337.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מפתיחת חנויות חדשות ומגידול במכירות בחנויות הקיימות.
גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, מסר כי "החברה ממשיכה את מגמת הגידול ברווח ובהכנסות. אנו רואים שיפור במרבית הפרמטרים במהלך המחצית הראשונה, עוד בטרם השקת פעילות הקו לילדים. אנו משיקים בימים אלה את קו אופנת הילדים ב-24 חנויות ובנוסף מכירה און ליין באינטרנט. עד סוף השנה אנחנו מתכננים לפתוח לפחות עשר חנויות נוספות".