|
במקום צ'יפס? [צילום: מועצת הפירות]
|
|
|
|
|
|
ימים ספורים לאחר שבורגר קינג חשף את המטוגנים החדשים שלו הדלים בשומן, מבטיחה מקדונלד'ס להרחיב את המנות הבריאות שלה גם כן, עם מוצרים טריים כמו קיווי על שיפודים.
ענק המזון המהיר הודיע על כוונותיו בסוף השבוע במסגרת כינוס עולמי בתחום שהתקיים בניו-יורק.
"התחייבות זו משקפת את ההתקדמות של מקדונלד'ס ביחס לחומרים מזינים ולבריאות", אמר נשיא החברה והמנכ"ל, דון תומפסון, במסגרת ההצהרה שפרסמו. "אנו נמשיך להיעזר בגודל שלנו ובפריסה שלנו בכל העולם כדי לעזור לחנך, לסייע ולעודד את הצרכנים שלנו לעשות בחירות על בסיס ידע כדי שיוכלו להקפיד על סגנון חיים מאוזן ובריא".
חלק מההתחייבות של הרשת היא להציע אפשרויות רבות יותר של פירות וירקות, כמו סלט, קיווי על שיפוד ופרוסות מלון, זאת במקום הצ'יפס המסורתי. החברה הבטיחה גם לעודד שתיית חלב, מים ומיץ בלבד - ולא משקאות מוגזים - במסגרת ארוחות הילדים.