לאחר שנתיים ורבע בתפקיד, הודיע מנכ"ל חברת נ.ת.ע, נתיבי תחבורה עירוניים, האחראית על פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, כי הוא מתפטר בשל סיבות אישיות. הוא לא פירט.
מדובר בזעזוע נוסף בשדרת הניהול של החברה. לאחרונה פרשו ממנה יו"ר החברה מיכי רצון, שהוחלף באלכס ויזניצ'ר, וסמנכ"לים נוספים. הנהלת נת"ע הודיעה לפני חודשים אחדים כי ברשותה דוח ביקורת המעלה חשדות לביצוע מעשים פליליים מצד "ממלאי תפקידים בחברה שאינם מכהנים עוד". ממצאי הדוח הועברו ליועץ המשפטי לממשלה, ל
מבקר המדינה ולגורמים נוספים "לצורך בחינת ההיבטים הפליליים ככל שיתבררו". לאחרונה נחשף ב"
גלובס" כי זוכמן ניפח את כישוריו הניהוליים במכרז בעת ההתמודדות על תפקיד מנכ"ל החברה.
זוכמן נכנס לתפקידו באוגוסט 2011, לאחר ששימש במשך 13 שנה כסמנכ"ל תשתיות במשרד התחבורה. לדבריו, הוא עוזב חברה שהתקדמה מאוד בפרויקט. הוא איחל ליו"ר נ.ת.ע, אלכס ויז'ניצר ולמנכ"ל החדש שיגיע, בהצלחה בהובלת החברה והפרויקט, והוסיף: "אני מאמין שבסוף תהיה רכבת קלה בגוש-דן, ומטרופולין תל אביב יזכה למערכת הסעת המונים מודרנית, כמו בערים רבות בעולם". ויז'ניצר הודה לזוכמן חזרה ואמר שזהו "פרויקט שעיני כל אזרחי המדינה נושאים אליו עיניים ומצפים להצלחתו".
בתחילת החודש נכנס לתפקיד מנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, אנטוני בורצ'ל, מהיועצים הבכירים בתחום המטרו והסעת ההמונים בחברה הבינלאומית PB. השבוע עברו ארבע חברות את המיון המוקדם למכרז הקרונות, שאמור להסתיים בסוף השנה הבאה.