חברת
מעריב (שהפכה לשלד בורסאי ואין לה כל פעילות משיקה לעיתון כיום) דיווחה (יום ג', 22.10.13) לבורסה כי הושלם המיזוג שלה עם בעלי סוכנות הפרסום האינטרנטית אדוסטר, שרכשו אותה. אדוסטר עוסקת במתן שירותי שיווק ופרסום אינטרנטיים, בפלטפורמת הפרסום של "גוגל אד-וורדס", כשהשירות המוביל שהיא מציעה כולל הקמה וניהול של קמפיינים ממומנים באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים שמפותחים בחברה. בתוך מעריב, ישונה שם החברה לאלגומייזר.
בכוונת החברה לפעול לפיתוח תוכנת האלגומייזר שעתידה ליצור הליך אוטומטי של ניהול קמפיין הפרסום. האלגומייזר תהיה סוכנות פרסום אוטומטית במדיה האינטרנטית, שמטרתה למצב ולמתג בעלי עסקים ברשת, לגייס עבורם לקוחות רווחיים חדשים ולהגדיל את הרווח מהלקוחות הקיימים שלהם.
בין השירותים שמציעה החברה: בניית מסע פרסום הכולל הפקת נכסים עיצוביים והמסרים השיווקיים למדיית האינטרנט בהתאם לדרישות הרגולטוריות של מנועי החיפוש והפרסום ברשת האינטרנט במטרה להוזיל את עלויות ההשכרה של שטחי הפרסום. בנוסף, ניהול מסע פרסום ממומן של מפרסם בשטח פרסום ייעודי. אדוסטר מפיקה ניתוח בזמן אמת של שטחי פרסום רלוונטיים עבור המפרסמים, ושוכרת את השטחים הרווחיים ביותר עבורם - וזאת תוך התאמה אופטימלית של המסר השיווקי לשטח הפרסום. כמו-כן, מציעה אדוסטר ייעול של אתר המפרסם וקידום ברשתות החברתיות השונות.
אדוסטר הוקמה על-ידי הילה פז, אשר משמשת כסמנכ"ל פיתוח טכנולוגיה בחברה ועל-ידי אביב ברקוביץ, יזם המתמחה בתחום האינטרנט, אשר משמש כמנכ"ל. לפני כחודש הודיעה החברה על גיוס כ-1.1 מיליון שקל ממשקיעים פרטיים, כאשר באסיפה אושר גיוס נוסף של כ-200 אלף ש"ח.