רמת ההתמצאות במשרדי האוצר והתחבורה בהוצאות התחבורה האמיתיות נמוכה. כך טוען צבי ורטיקובסקי, נציג משרד
מבקר המדינה, לשמע דברי נציגי שני המשרדים במהלך דיון (יום ד', 27.11.13) בוועדה לביקורת המדינה שעסקה בסובסידיות לאגד עליהן נמתחה ביקורת בדוח המבקר האחרון.
הוא תקף את מורן מזור, רפרנט תחבורה ציבורית באוצר שנכח בדיון אשר טען כי המסמכים שהתבקשו הוצגו לנציגי המבקר, ואמר כי הוועדה לביקורת המדינה אינה פינה לעבודה עברית ולא לישראבלוף. גם נציגת
משרד התחבורה גילי קניגסבוך, המשמשת כראש אגף פיקוח פיננסי כלכלי (תח"צ), טענה כי הוגש לנציגי המבקר מסמך מקצועי על ההסכמים שנחתמו מול אגד. נציגי המבקר בדיון אמרו כי המסמך שהוצג לא ענה לדרישות שהתבקשו.
יו"ר הוועדה אמנון כהן, שהיה חבר הכנסת היחיד שנכח בדיון, אמר שהמדינה ערכה הסכמים ושילמה מיליארדים בלי לבדוק. לדבריו, קואופרטיב אגד קיבל סבסוד כפול, ועליו להחזיר את הכסף. כדי לקבוע כמה יש להחזיר, קבע דיון מעקב שעד לקיומו על משרדי האוצר, התחבורה ומשרד ראש הממשלה להעביר את התייחסויותיהם.
מזור השיב כי אין מדובר בהגדלת הסובסידיה לאגד, אלא בשינויים טכניים בהסכם. קניגסבוך נשאלה על-ידי יו"ר הוועדה האם הייתה חותמת על כזה הסכם במשק ביתה הפרטי, והיא השיבה שכן משום שמדובר בהסכם טוב. כהן השיב לה שאם כך מדברים פקידי משרדי הממשלה צריך לפטר את כולם.
"נוצר מרחק עצום בין הרצון לסבסד קווים לא-כלכליים לתועלת הציבור לבין ההסכם שגובש. אצל הפקידות הממשלתית כספי הציבור פשוט הפכו הפקר... מדובר בליקויים מהותיים בסדרי קבלות ההחלטות לפני החתימה על הסכמים שנעשו בין המדינה לאגד בשנים 2010-1996, ועל משרדי האוצר והתחבורה להפיק לקחים ולתקן את הליקויים שעליהם הצביע המבקר", אמר כהן. הוא גם מחה נגד התנהלות משרד ראש הממשלה, שבמקום להציג את תשובתו לדוח הציג את העמדה של אגד.