כשנה לאחר שרכשה את המותג רג'ואן, חוזרת חברת ויסוצקי, יצרנית התה לתחום הקפה השחור, עם קפה חדש ואיכותי שישווק תחת המותג רג'ואן.
ממחקרים שערכה ויסוצקי, עולה כי המודעות הבלתי נעזרת של רג'ואן הינה 20%, והמודעות הנעזרת הינה 65% וזאת למרות שייצורו ושיווקו של קפה רג'ואן בישראל הופסק כבר לפני כשנתיים.
לדברי רוני וינשטיין, משנה למנכ"ל ויסוצקי: "... אנו מאמינים שעם מוצר שהוא איכותי יותר וקמפיין מוצלח, נחזיר אלינו את לקוחותינו ואף נגדיל נתחי שוק. אין לנו שאיפות לכבוש את שוק הקפה בישראל. רג'ואן החדש משחק בשדה האיכות והציפיות שלנו הם ל-10-15 אחוזי נתח שוק בשנתיים הראשונות".
מחקרים שנערכו בויסוצקי מצאו, כי 60% משותי הקפה השחור מוכנים להתנסות בקפה חדש - קפה שיקח אותם לעולם טעם אחר. עוד עלה בסקרים, כי שותי הקפה השחור צמאים לאותם שינויים וחידושים המשדרגים את טעם הקפה, המאפיינים בשנים האחרונות בעיקר את ענף הקפה הנמס.
קפה רג'ואן מיוצר במפעל בקפריסין אשר בבעלות משפחת constantinides והוא מתמחה בייצור קפה שחור למותגים בינלאומיים.
בשלב הראשון, תשווק ויסוצקי 2 מוצרים:
- רג'ואן קלאסי - קפה טורקי איכותי.
- רג'ואן זהב - קפה טורקי פרימיום: פיתוח בלעדי של מומחי רג'ואן, המבוסס על 80% פולים מסוג ארביקה המיובאים מקולומביה, ברזיל וגואטמלה והנחשבים לטובים ביותר בעולם.
שוק הקפה השחור בישראל מוערך ב-250 מיליון ש"ח בשנה, כשמובילה אותו עלית עם 80.1% נתח שוק, על-פי נתוני נילסן לחודש ספטמבר 2003.
מסקרים שערכה ויסוצקי עולה, כי שוק שותי הקפה מתחלק ל-54% גברים ו-46% נשים. 80% מחזיקים קפה שחור במזווה, 35% שותים רק קפה שחור, 25% שותים קפה שחור וסוגי קפה אחרים. 51% שותים קפה למעלה מפעם ביום.
קפה רג'ואן החדש יוצע באריזות חדשות שעוצבו על-ידי סטודיו אדלר. את קמפיין ההחדרה יוביל "הגשש" שייקה לוי, תחת הסיסמה: "רג'ואן נותן כבוד לקפה". שייקה נבחר לככב בפרסומת בהיותו בעל ידע וניסיון בתחום המזון והמשקאות.
המהלך מגובה במסע פרסום רחב היקף באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי. במסגרת הקמפיין, יודגשו ערכיו של הקפה החדש: איכות, מקצועיות וטעם טוב. תקציב ההחדרה מוערך בכ-3 מיליון ש"ח הכולל סרט, שילוט חוצות, עיתונות וקד"מ.