אוהד נאג'י, המו"ל של המקומון 'שוס הדרך' המתפרסם בבית שמש, הגיש עתירה להורות לעירייה ולעומד בראשה
משה אבוטבול להסיר את שלטי הפרסום של המקומון המתחרה 'שופינג מקומי' המתפרסם אף הוא בבית שמש, בכביש מספר 10 עוקף בית שמש, המהווה עורק תנועה מרכזי וסואן בבית שמש והסביבה.
בעתירה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים, נאמר כי חברת שופינג הוצאה לאור, המו"ל של 'שופינג מקומי', החלה להציע לעסקים מבית שמש "חבילת פרסום" שכללה בין היתר פרסום גם במקומון שלה וגם בעיקר על גבי שלטי הפרסומות לאורך כביש 10.
לדברי העותר, תוצאת הדברים הייתה השגת יתרון בלתי הוגן למקומון 'שופינג מקומי' על פני המקומון שלו 'שוס הדרך', שכן המפרסמים "קפצו על המציאה" ועל החשיפה המוגברת שהעמידה לרשותם חברת שופינג הוצאה לאור בזכות השלטים שנתלו שלא כדין.
עוד טוען העותר, כי מפרסמים שנהגו לפרסם במקומון שלו אמרו לו מפורשות, כי בחרו להעביר את פרסום עסקיהם למקומון 'שופינג מקומי' לנוכח "חבילת הפרסום" והחשיפה המוגברת שקיבלו בזכות השלטים שתלתה שופינג הוצאה לאור לאורך כביש 10.
לדברי העותר, באמצעות עו"ד גיא קדם, "חבילת הפרסום" האטרקטיבית שמציעה שופינג הוצאה לאור על גבי 150 שלטים שנתלו על עמודי התאורה לאורך מספר קילומטרים שלא כדין, ללא היתר ו/או אישור, פוגעת בו וגורמת לו לנזק.
לטענת העותר, על-רקע מצב דברים זה חלה ירידה משמעותית בהיקף הפרסומים המסחריים במקומון שלו וכן נגרמו לו נזקים כספיים כבדים שטרם התגבשו.
בעתירה נאמר כי מחברת נתיבי ישראל נמסר לעותר, כי היא מעולם לא אישרה תליית שלטים כלשהם וכי אלה נתלו בניגוד לדין וללא היתר, וכי השלטים נתלו באישורה של עיריית בית שמש, וכי נתיבי ישראל דרשה מהעירייה להורידם.
לדברי העותר, סמכות האכיפה והחובה לפעול להסרת השלטים הינה של עיריית בית שמש, וישיבתה של העירייה בחיבוק ידיים ובאפס מעשה לנוכח "חטיפת המרחב הפרסומי" והוצאתו מידי הציבור לטובת אינטרסים כלכליים צרים ללא כל זכות שהוקנתה כדין, מהווה עילה מוצדקת להתערבות שיפוטית.