|
נמל אשדוד [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
חברת נמל אשדוד החלה בהפעלת שירות חדש ובלעדי לסוכני אוניות.
כחלק מנסיונה לשפר את השירות בנמל, מחלקת שירות לקוחות בחטיבת הלקוחות החלה להפעיל משוב שירות לסוכני האוניות, החל מינואר 2014. המשוב נשלח באופן שוטף אל כלל סוכני האוניות, וזאת לאחר פיילוט מוצלח ברבעון האחרון של 2013.
המטרה לקבל מסוכני האוניות משוב מיידי, באמצעות מחשב או טלפון חכם, לגבי השירותים שניתנו לכל אונייה הפוקדת את הנמל, בארבעה תחומי פעילות: כניסה ויציאה של אוניות, הקצאת משאבים, העבודה התפעולית, ושירותי מחלקת ים. ניתוח המשובים נעשה במחלקת שירות לקוחות בשיתוף פורום המנהלים לשירות לקוחות הפועל בנמל.
המשוב נבנה בסיוע מחלקת מחשוב ומערכות-מידע, ומהווה נדבך נוסף בפעילויות לשיפור השירות ללקוחות הנמל.
הנמל הדרומי ידע שיבושי עבודה קשים בשנים האחרונות, שהשפיעו באופן קריטי על השירות הניתן לאוניות הפוקדות בו. רק בדצמבר האחרון, בעקבות סכסוך בין ועד העובדים בנמל לבין ההנהלה בנוגע לצורך ללבוש אפודים זוהרים בעת הפעלת עגורנים במתחם הנמל, הודיע ועד העובדים כי העבודה בנמל תושבת. הסכסוך נפתר בסופו של דבר, אך לא לפני שהושעו שני חברי ועד מתפקידם.