|
כוכבי הסרט בסין [צילום: AP]
|
|
|
|
|
סקרלט ג'והנסון וסמואל ג'קסון הם האחרונים בשליחי השטיח האדום של הוליווד לסין.
הם בין השחקנים המקדמים מוצר יצוא מארה"ב - סרטם של וולט דיסני: "קפטן אמריקה: חייל החורף" - באירוע בקניון בבייג'ינג, על-רקע המשך ניסיונם של יוצרי הסרטים האמריקנים לנסות ולחדור לשוק הסיני המסיבי.
דיסני משווקת את סרט ההמשך על גיבור העל בשיתוף עם אתר סרטוני הוידאו הסיני "יוקו טודו", אשר ישדר ראיונות וסרטוני "מאחורי הקלעים" בתוכנית "שיחות עם כוכבים" שלו, במטרה לבנות בסיס מעריצים מקומי לזיכיון.
העסקה עם יוקו מדגישה עד כמה חשובה סין לתעשיית הקולנוע בארה"ב ואיך אולפנים משתמשים באינטרנט כדי למכור את ההפקות שלהם בכלכלה השנייה בגודלה בעולם. זהו גם עסק טוב עבור יוקו, המתחרה על-מנת למשוך ולשמור על משתמשים אשר, כמו בארצות הברית, עוברים בהמוניהם אל האינטרנט כדי לצפות בסרטים ובתוכניות טלוויזיה.