"כניסתה של פסגות לעסקי הביטוח היא בשורה לצרכנים, מאחר שזו פעם ראשונה לאחר שנים שחברה החדשה נכנסת לענף". כך אמר (יום ג', 29.4.14) חגי בדש, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות. הוא דיבר בכינוס של מאות סוכני החברה, שנערך בתל אביב במשותף עם "עדיף".
בדש: "כניסתנו לענף תגדיל את התחרות ותקטין את הריכוזיות. אנחנו משווקים כיום ביטוחי חיים ריסק וביטוחי משכנתה. בחודשים הקרובים נתחיל לשווק מוצרי ביטוח נוספים, כולל פוליסות אבדן כושר עבודה ופוליסות חיסכון".
פסגות הוא בית ההשקעות הראשון והיחיד שיש לו רישיון למכירת ביטוח. הוא קיבל את הרשיון לאחר שרכש אשתקד את עסקי ביטוח החיים של חברת שירביט. פסגות מנהלת כיום כ-200 מיליארד שקל בעסקי שוק ההון.
בדש חשף היום את תוכנית החומש של פסגות בתחום הביטוח: בארבעת החודשים האחרונים, מאז החלה בפעילותה, מכרה פוליסות ביטוח חיים בפרמיה של 10 מיליוני שקלים. על-פי תוכנית החומש, תגיע פסגות בעוד חמש שנים למכירת 100 אלף פוליסות, בפרמיה שנתית של 250 מיליון שקל.
בדברו על מצב שוק ההון, אמר בדש כי תשואות השפל באגרות חוב ממשלתיות מחייבות להגדיל את מרכיבי המניות והנכסים הלא-סחירים (כדוגמת נדל"ן) בתיקי ההשקעות.