מופעים, בנקאות, חשמל, גאדג'טים, אופנה ומזון - בעוד הפנמת אפשרויות המסחר אונליין מתרחבת כל העת, תחום הפארם בפיגור של ממש: היצע האתרים לרכישה מקוונת בענף היה עד לאחרונה כמעט אפסי, ורשתות הפארם - גם אם יכלו לעשות זאת מזמן - כלל לא רוצות למכור אונליין; את עיקר מאמציהן הן מרכזות במשיכת הקונה למדפים עתירי שילוט המבצעים מאיר בעיניים, ריחות הבשמים ואווירת ה"ממש תפסיד אם לא תמלא מהר את הסל". אתרי האינטרנט, במקרה הטוב, יציעו קופונים למימוש בסניפים עצמם.