|
החברה הונחתה לשפר זמני המענה ללקוח
|
|
|
|
|
קנס בסך 1.3 מיליון שקלים הוטל על חברת הוט (HOT) בשל חריגות בלתי סבירות ובניגוד להוראות הרישיון בזמני המענה במוקדי שירות הלקוחות בחודשים האחרונים. הקנס הוטל בהתאם למדיניות שר התקשורת
גלעד ארדן, לגלות חוסר סובלנות בעניין פגיעה בזכויות הצרכנים.
בתלונות שהתבררו במועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, נמצא שזמני המענה במוקדי השירות של הוט חורגים באופן ניכר מדרישות רישיונה. טענותיה של הוט בעניין נדחו ונקבע כי הפרה את חובתה. מלבד הקנס, הבהירה המועצה לחברה כי עליה לפעול במהירות לשיפור זמני המענה במוקדי השירות.
מנהלת תחום הגנה על הצרכן במועצה, מירב שטרוסברג-אלקבץ, ציינה שכאשר שירות הלקוחות של החברה אינו זמין ללקוח, יכולתו להתלונן על תקלה, לברר חשבון ואפילו להתנתק, הופכת לבלתי אפשרית. מ"מ יו"ר המועצה, מימון שמילה, אמר כי החריגות של חברת הוט בעניין זמני המענה מביעות לא פחות מזלזול בציבור הצרכנים.