צמד הישראלים, נהגי המירוצים - עידו כהן ואיציק בריל, והנווטים הלל סגל ואביב ספקטור, ערכו (יום ה', 4.12.03) מסיבת עתונאים, לסיכום הכנותיהם לקראת היציאה לראלי פריז - דאקאר 2004.
בשני התחומים העיקריים - הטכני והפיננסי, עדיין נותרו להם השלמות רבות בזמן הקצר שנותר עד היציאה לראלי המפורסם בעולם.
שני הצוותים הישראלים המשתתפים במירוץ סיימו בימים אלו את שלבי ההכנות והאימונים, לקראת היציאה למרוץ שיוזנק בצרפת ב-1 בינואר 2004. דרור כהן, טייס F-16 לשעבר המרותק לכסא גלגלים, לא יצא השנה למסע אף שנירשם וכלול ברשימת הנהגים העולמית, כן לא הספיק להשלים את ההכנות הנידרשות. הוא מסר לנו כי היה עסוק באימונים לאליפות העולם בענפי הספורט הימי בהם הוא משתתף, אך כבר החל בהכנות לקראת ראלי דאקאר 2005.
החשיפה התקשורתית חסרת התקדים, כוללת לראשונה קבלת מידע ONLINE כולל קטעי וידאו, באתר אינטרנט מיוחד שיוקדש למסע. בנוסף יערכו שידורים בחדשות ערוץ 5 מדי יום בשעה 19:30, ועם חזרת הנבחרת ארצה יערכו סרטים המתעדים את המרוץ.
נותנות החסות הראשיות לנבחרת ישראל לראלי פריז דקאר 2004 הן חברת בזק, ספקית השירות לאינטרנט מהיר, וייבואנית מיצובישי -חברת כלמומוטור. מסע הסיבולת המדברי הקשה והמפורסם ביותר בעולם, מתקיים מדי שנה, בחודש ינואר מזה 24 שנים, במשך 19 ימים רצופים על פני מסלול חוצה מדינות באזורים מדבריים במערב אפריקה.
באתר וואלה שמקבוצת בזק הוקם אתר אינטרנט ייחודי -
www.wowparisdakar.walla.co.il אשר יכסה את אירועי המסע ובמיוחד את קורות הצוות הישראלי. לראשונה, ניתן יהיה לעקוב באמצעות האינטרנט אחר הצוותים הישראלים On Line בסרטי וידאו שישלח תוך כדי המסע בועז מאירי צלם ומפיק וידאו שילווה את המסע מעל גבי משאית הסיוע.
באתר יועברו גם עידכונים שוטפים, תמונות ויומני מסע, רקע והיסטוריה על כל אחד מהמשתתפים הישראלים במסע - הנהגים והנווטים, אינפורמציה על המכוניות הישראליות ומפות מסלולי המסע.
לראלי פריז דקאר של הנבחרת הישראלית נתנו חסות גם חברת פוינטר, המתמחה במיגון ואיתור רכב, השטיח המעופף אשר תטיס את צוות הישראלים המונה כחצי תריסר משתתפים, NEWLOG אשר יובילו את הרכב בדרך הים, "חולון מוטורס" המספקת את הידע הטכני ואנשי המקצוע, ספרקו, המתמחה באספקת אביזרי בטיחות למכוניות מירוץ, חברת הדלק פז וחברת הצמיגים פירלי אשר תספק את הצמיגים.
סרט מיוחד יופק על-ידי צוות ישראלי שיצא מהארץ ויצטרף לקבוצה. הסרט, שיופק על-ידי בועז מאירי ישודר בערוץ 2 ובערוץ הספורט בסידרה בת 5 פרקים בני חצי שעה כל אחד. בראלי דקאר 2003 הוקרנו בעולם 400 שעות שידור ב-180 ארצות, ונכתבו אלפי כתבות בעיתונות הבינלאומית.
הצוות הישראלי מקווה כי עובדות אלו יסייעו בגיוס משקיעים נוספים. חברי הניבחרת מדגישים כי בדעתם לנצח בקטגוריית 1T בה הם ממשתתפים, של כלי רכב סידרתיים אשר עברו שיפורים מעטים יחסית המותרים בתקנון.
צמד המכוניות אותן הכשיר עידו מסוגלות להגיע ל - 185 קמ"ש, הן מצויידות בתיבת הילוכים בת 5 יחסי העברה, ומנוע המפתח 240 כוחות סוס.
מתוך כ- 150 המכוניות המתחרות בקטגוריית T1, מקווים הישראלים להגי למקום הראשון או השני, כלומר למקום בין 20 ל – 30 בדרוג הכלללי.
אם יצילחו, ב- 2005 הם כבר לא יסעו באוטו של 100,000 $ כמו השנה, אלא באוטו של 1 מיליון $ ועיסוק בלעדי כנהגו בקטגוריית -T2, "היינו הולכים על זה אתמול לו רק היו נותנים לנו," אומר איציק בריל, היוצא לתחרות עם חוליית גב שבורה מתאונת מרוץ קודם.
דמי ההרשמה לתחרות עולים לא פחות מ-20,000 אירו, הדלק עולה 10,000 אירו ומחיר הסיוע הטכני ברמה הצנועה שרכשו הישראלים, מגיע ל-28,000 אירו.