חברת אל-על יוצאת (8.12.03) במסע פרסום משולב טלוויזיה, עיתונות וקד"מ בהיקף של כ-350 אלף דולר. מטרת מסע הפרסום לקדם שיווק כרטיס טיסה בודד של אל-על, באמצעותו אפשר להגיע למאות יעדים ברחבי העולם.
"לימה בפרו, טוקיו ביפן ואפילו יוסטון שבטקסס קרובים מאי פעם" - זהו המסר המלווה את מסע הפרסום החדש של חברת התעופה הלאומית, הנערך תחת שם המותג "אל-על Connect".
יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים אמר עם השקת הקמפיין, כי הנוסע הישראלי יכול היום להגיע עם כרטיס אל-על למאות יעדים בעולם באמצעות התעריפים ליעדי ה-Off-Line של החברה ולהרגיש הכי בבית בעולם. מיצוב המאפשר לדבריו לחברה לעמוד בשורה אחת עם חברות התעופה הבינלאומיות הגדולות בעולם.
סיגל עצמון, ראש אגף שיווק, ציינה היום, כי הקמפיין יעלה בארבעה שלבים במהלך השנה החל ממחר - 8 בדצמבר ולמשך שלושה שבועות בטלוויזיה, בעיתונות, בשלטי חוצות, באינטרנט וילווה בתמיכה של קידום מכירות.
הקמפיין תומך במוצר אל-על Connect ובמסר כי ניתן להגיע באמצעות אל-על למאות יעדים ברחבי העולם. בקמפיין נעשה שימוש במסר ויזואלי של מקומות אטרקטיביים ברחבי תבל והדמיה של שושנת יעדים, להמחשת ריבוי אפשרויות הטיסה העומדות בפני הנוסעים. המסר הוא מסר אחיד המועבר בכל אמצעי הפרסום.
הפרסום בטלוויזיה יעלה בערוצים 2, 10 וערוץ 24 וכולל 3 סרטונים באורך של 20 שניות כל אחד. 3 הסרטים ישודרו לסירוגין במהלך יום השידורים למשך כשבועיים. הסרטונים תומכים מתארים 3 אתרים אטרקטיביים: פרו, יפן וטקסס ובהם מוצגות דמויות אופייניות למקום המשתמשות באלמנטים ייחודים של חברת אל-על.
הסרטון הראשון מתרחש בלימה-פרו ומציג אישה פרואנית בכפר נידח בפרו במהלך יום עבודתה בטווית בדים. החום הנורא, התרנגולות המקרקרות מסביב והלחות מאלצים אותה לעשות הפסקה ולהוציא מטלית לחה של אל-על לניגוב הזיעה. לאחר התיאור הויזואלי, מופיעה שושנת היעדים הישירים של אל-על אשר נפתחת לשושנה נוספת של יעדים המציינת את יעדי ה-off line של חברת אל-על באזור דרום אמריקה, הכוללת את לימה ועוד 43 יעדים ברחבי היבשת.
הסרטון השני מציג שתי נשים יפניות במספרה בטוקיו, יפן. בעוד הן ממתינות לסיום הטיפול בייבוש שיערן, האחת מעיינת בעיתון מקומי והשניה מעיינת במגזין אטמוספירה של אל-על.
הסרטון השלישי מתרחש בטקסס, בערבה שוממת ולוהטת. קאובי מקומי מבלה את סייסטת הצהרים בג'יפ בשמש החמה, כשעל עיניו כיסוי עיניים של אל-על.
הפרסום בעיתונות הארצית והמקומית יכלול 2 סוגי מודעות. האחת, תדמיתית, המתארת את הדמויות המובילות של הקמפיין והשנייה, מודעת מחיר, המתארת את שושנת היעדים על-פי האזורים הגיאוגרפיים, ויעד ספציפי עם מחירו האטרקטיבי. מידי יום יופיעו 2 המודעות במקביל באותה מדיה.
שילוט החוצות יוצב ברחבי מתחם נתב"ג במטרה לחשוף את ציבור הטסים, המלווים, החוזרים וציבור עובדי האזור לקמפיין. השילוט אף הוא עושה שימוש בשם המוצר ובדמויות המובילות של הקמפיין, הנשים היפניות והקאובוי הטקסני.
קמפיין אינטרנט התומך במוצר אל-על connect, כולל שימוש בטכנולוגיית Bluestream - אשר תשובץ באתר אל-על ובמסגרתה מבהירה דיילת אנושית מקוונת את מסרי הקמפיין ועונה לשאלות בנושא.
בקמפיין האינטרנט, שיעלה באתרים וואלה, Ynet, גלובס ו"למטייל", ייעשה שימוש בטכנולוגית פרסום מתפרצת בגיבוי באנרים שונים - אשר לחיצה עליהם תעביר את הגולש לאתר אל-על, תאפשר משלוח גלויות, הורדת שומר מסך, קבלת מידע על מחירים ויעדים באמצעות מחשבון ייעודי, צפייה ומשלוח סרטוני הפרסומת ועוד.
כמו כן, כתמיכה נוספת במהלך הפרסומי פועלת אל-על במספר מישורים של פעיליות קד"מ: החברה הפיקה חוברת מיוחדת המיועדת לסוכני הנסיעות. בחוברת שחולקה לכל סוכנויות הנסיעות ותוצב בכל סניפי אל על, מופיע מידע לגבי תעריפים מיוחדים ליעדי Off-Line רבים של חברת אל-על.
פעילויות נוספות של קידום מכירות כוללות באנרים, פוסטרים, מוביילים, גלויות מיוחדות , פליירים לנוסעים, פדים למחשב, מבצעים מיוחדים לחברי מועדונים ועוד.
באתר האינטרנט של אל-על הוקם מדור חדשני המציג באמצעות טכנולוגיה חדישה את כל המידע לשימוש נוח וקל והמעניק מידע עדכני ללקוחות ומפרט את כל יעדי ההמשך, המסלולים האפשריים, איתור טיסות ועוד. אל המדור ניתן להגיע אליו מתוך עמוד הבית של אתר אל-על.
www.elal.co.il