סוכנות הביטוח בריאות ישיר תובעת 400,000 שקל מכפיר כהן, שהיה איש מכירות בשירותה, בטענה להטעיית לקוחותיה במכוון תוך הצגת מצגי שווא כלפיהם, על-מנת להוציא ממנה כספים שלא כדין. לטענת הסוכנות, לאחר פיטוריו ניסה כהן לשכנע את הלקוחות לבטל את הפוליסות וגרם לה נזקים.
בתביעה, שהוגשה לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, נאמר, כי כהן עבד אצל התובעת מאוקטובר 2013 עד מארס 2014. לדבריה, לאחר שלקוחות פנו אליה בטענה לחיובים שגויים, התברר שכהן הציג בפניהם מצגי שווא נמוכים בנוגע לגובה הפרמיות החודשיות, שכן הוא קיבל בונוס על כל לקוח.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד דנה גולן, נאמר, כי כהן הגיש לחברת הביטוח טופסי הצעה שהיו בסכומים גבוהים משמעותית מהסיכום שהושג עם המבוטחים. לטענת בריאות ישיר, כהן הודה במעשיו, ייחס זאת לרצונו לרצות את הממונים עליו ופוטר. לדברי הסוכנות, מעבר לנזק שמעשיו של כהן גרמו לתדמיתה, הרי שהיא איבדה לקוחות בשל מעשיו; שיעור ביטולי הפוליסות שהוציא עומד על 86%, לעומת שיעור ממוצע של 15%-20% בשנה הראשונה לביטוח. טרם הוגש כתב הגנה.