|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

מבקר הליכוד נגד נתניהו

עתירה: העבירו מסמכי מטה הבחירות

עו"ד שי גלילי עתר לבית הדין העליון של הליכוד בבקשה להוצאת צו שיורה ליו"ר המפלגה, בנימין נתניהו, להעביר לידיו את מסמכי החוזים שנחתמו עם המאיישים את מטה הבחירות העתירה - לאחר שנתניהו התעלם מדרישתו להעברת המסמכים
25/01/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
נתניהו. שליטה אישית מוחלטת במטה [צילום: פלאש 90]

גלילי. המפלגה פועלת בניגוד לפסיקות בית הדין ובית המשפט

"נתניהו הפריט לעצמו את מטה המפלגה"
איציק וולף
עו"ד שי גלילי דורש מיו"ר הליכוד להמציא בפניו בתוך ארבעה ימים את כל החוזים שנחתמו עם אנשי מטה הבחירות של המפלגה, הפועל באופן עצמאי ומנותק ממנגנון המפלגה ממטה שהוקם באור יהודה * גורם בליכוד: לקחו מטה בחירות של 30 מיליון שקל והפריטו אותו - רק אנשי ביבי, ללא פיקוח
לרשימה המלאה

המבקר הפנימי של הליכוד, עו"ד שי גלילי, עתר לבית הדין העליון של המפלגה נגד יו"ר המפלגה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ונגד הנהלת המפלגה לאחר שהללו סירבו להעביר לידיו את החוזים שנחתמו עם אנשי מטה הבחירות של המפלגה.

"בית הדין הנכבד מתבקש בזאת להורות ליו"ר המפלגה, ליתן תגובתו לפניית המבקר המצ"ב, וכן להמציא לרשותו את כל המידעים והמסמכים שנתבקשו על ידו, ללא כל דיחוי נוסף (שיכול ויביא לנזק בלתי הפיך למפלגה)", ציין בעתירתו.

עו"ד גלילי פנה בתחילת השבוע שעבר בכתב לנתניהו ודרש לקבל לידיו את החוזים שנחתמו עם אנשי מטה הבחירות. זאת, בשל הטענות כי נתניהו הפריט, למעשה, את המטה הממומן מכספי המפלגה ומקבל בעצמו את כל ההחלטות הנוגעות לאיושו. בפנייתו לנתניהו הקציב המבקר ארבעה ימים להעברת המידע. משאותם ארבעה ימים עברו, עתר לבית הדין העליון של המפלגה.

"בית הדין הנכבד מתבקש בזאת להוציא מלפניו צו אשר יורה ליו"ר המפלגה, להמציא לרשות מבקר הפנים את כל המידעים, ההסברים והמסמכים שהתבקשו על ידו", ציין בפתח עתירתו. לדבריו, בית הדין של הליכוד כבר פסק שבסמכותו של מבקר הפנים של המפלגה לעיין בכל מסמך שידרוש. "העמדת מסמכים לעיון המבקר אינה בבחינת חסד שעושה עמו המוסד המבוקר, אלא חובה היא שבלעדיה ירוקן תפקידו של המבקר מכל תוכן. אנו מורים אפוא באופן חד-משמעי ובלתי משתמע לשני פנים, כי כל מוסד ממוסדות התנועה חייב להעמיד לעיונו של המבקר כל מסמך וכל פריט מידע הדרוש לו למלאכת הביקורת", ציטט מאותו פסק דין.

פסק הדין של בית הדין הפנימי אושרר בבית המשפט המחוזי אשר קבע עוד כי סמכויותיו של המבקר הפנימי של מפלגה הן רחבות וחלות על כל הכרוך בניהול ענייניה, נכסיה וכספיה, כולל גם תקינות אופן קבלת ההחלטות המתקבלות על ידה, להבדיל מתוכנן. "עוד עולה מהאמור, כי יש לאפשר למבקר גישה חופשית לכל המאגרים, המסמכים והמידע המצוי ברשות הגוף המבוקר, וכי על המנהלים, האורגנים והעובדים של הגוף המבוקר לספק למבקר את כל המידע והמסמכים המצויים ברשותם", לשון פסק הדין.

עתירתו של עו"ד גלילי מפרטת גם פעילות לא תקינה, לכאורה, של רפי דואק המועסק במפלגת הליכוד. לדברי גלילי, במסגרת פסיקתה של כבוד השופטת אפעל גבאי מיום 9.7.14, נקבע כי במקום להעמיד מזכירה אישית לרשות מבקר הפנים, ישמש משרדו של מר רפי דואק כמזכירות טכנית לטובת צרכי המבקר. "קביעה זו נעשתה בהסכמת כל הצדדים וגם בהסכמת מנכ"ל המפלגה, משרד רו"ח והיועץ המשפטי", ציין והוסיף כי למרות זאת, כאשר הכין מבקר הליכוד מכתב שיועד להגיע לכל המועמדים שהגישו מועמדותם לרשימת המפלגה לכנסת ה-20, וביקש את משרדו של דואק להמציאו לכלל המועמדים כאמור. חרף זאת, לא רק שהוראתו של המבקר לא בוצעה עד היום, אלא שגם המכתב הודלף לעיונו של השופט (בדימוס) שמעוני.

"לא יעלה על הדעת, שהפקידות שצריכה לעמוד לרשות המבקר, תחליט על דעת עצמה שלא לבצע את הוראותיו (הוראות טכניות על שליחת מכתב), ועוד להדליף את תוכנו לגורם שלישי. מכאן, והיות שמדובר בהפרה חמורה של החלטת כבוד השופט אפעל גבאי לעיל, מבקש המבקר בזאת כי בית הדין יוציא מלפניו צו (שאיננו משתמע לשני פנים) ולפיו על הפקידות במשרדו של מר דואק לבצע את הוראותיו ללא כל דיחוי נוסף", לשון העתירה.

תאריך:  25/01/2015   |   עודכן:  25/01/2015
איציק וולף
+הרצוג: הנבחרת שלנו - הציונית ביותר
23:18 25/01/15  |  
יושב-ראש המחנה הציוני, יצחק הרצוג, אמר כי הנבחרת שבראשה הוא עומד היא הערכית, המגוונת והציונית ביותר. "איש לא ילמד אותנו מהי ציונות כי אנחנו הציונות האמיתית", אמר הרצוג והזכיר כי אביו קרע בשעתו את החלטת האו"ם שהשוותה את הציונות לגזענות. חברת הכנסת ציפי לבני אמרה בנאומה כי נתניהו מנסה להלך אימים על הציבור. "איננו פוחדים מההסתה ומההתקפות", אמרה לבני.
([צילום: מן הטלוויזיה])
+הוקמה מפלגה ערבית חדשה
23:16 25/01/15  |  
אנשי עסקים ואנשי חינוך מהמגזר הערבי הכריזו על הקמתה של מפלגה חדשה - "התקווה לשינוי". מייסדיה אומרים כי תשמש חלופה לרשימה המאוחדת של המפלגות הערביות. בראש המפלגה יעמוד עאטף קרינאווי, איש עסקים מדרום הארץ. סגנו, מחמוד נוג'ידאת, איש חינוך מהגליל, אמר לכתב קול ישראל ערן זינגר כי במקום להתעמת עם המדינה, תפעל המפלגה החדשה למען האינטרסים הכלכליים, החברתיים והאזרחיים של הציבור הערבי.
+תוגברה האבטחה סביב ראש עיריית צפת
23:06 25/01/15  |  
תוגברה האבטחה סביב ראש עיריית צפת, אילן שוחט, המדורג רביעי ברשימת ישראל ביתנו לכנסת. שוחט התלונן במשטרה כי עבריינים איימו עליו ודרשו ממנו לשלם חצי מיליון שקלים לנהגו לשעבר ולא - יחשוף הנהג דברים שיזיקו לו. בין השניים מתנהל משפט בבית הדין לעבודה.
+גלאון נגד עמוס ידלין: יותר ביבי מביבי
22:57 25/01/15  |  
יושב-ראש מרצ, זהבה גלאון, תוקפת את עמוס ידלין ואומרת כי "המועמד של המחנה הציוני לתפקיד שר הביטחון החליט להיות יותר ביבי מביבי, להתעלם מהעובדה שלפי כל ההערכות המודיעיניות תקיפה ישראלית באיראן לא תהיה אפקטיבית, ולהצטרף למסע השכנוע הכושל של נתניהו שמנסה להציג את אירן כבעיה היחידה של ישראל".
+יוסי יונה: "לבני לא טובה יותר מביבי"
21:40 25/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכינוס סגור לפני כשנתיים תקף פרופ' יוסי יונה, מס' 23 בעבודה, את ח"כ לבני: "היא הייתה יו"ר של חברות ממשלתיות שהופקדה על הפרטתן"
(יונה. שלדים בארון [צילום: פלאש 90])
+גלנט: קלמן ליבסקינד הוא קמפיינר של מישהו
19:56 25/01/15  |  עידן יוסף
יואב גלנט, מועמד מס' 2 ברשימת כולנו לכנסת, תוקף את העיתונאי קלמן ליבסקינד ואומר כי הוא "קמפיינר של מישהו". ליבסקינד חשף במעריב את פרשת הקרקעות של גלנט. ובינואר 2011 קבע מבקר המדינה כי גלנט עשה שימוש חורג בשטח ציבורי שסמוך לביתו לשם מעבר כלי רכב. גלנט, שהגיב במשדר "המוסף - עם גאולה אבן", אמר: "הכל דברי בלע ושקר". לשאלת המנחה מדוע אינו תובע אותו, השיב: "לא אתן לו את הכבוד שייתבע".
+טופורובסקי: פירון בעד תחבורה ציבורית בשבת
19:46 25/01/15  |  עידן יוסף
חבר הכנסת בועז טופורובסקי טוען כי דברי חבר הכנסת שי פירון בעיתון מקור ראשון לפיהם יש עתיד מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת סולפו. "גם פירון וגם לפיד הבהירו: אנחנו בעד תחבורה ציבורית באזורים חילוניים בשבת! ניאבק בשביל שזה יקרה!", אמר טופורובסקי. לדבריו, כל רשות מקומית תחליט בתחומה ויש עתיד תקדם תחבורה ציבורית לשדות התעופה שפועלים בשבת ואף תומכת בהפעלה של רכבת ישראל בשבת.
+עדן הראל דחתה הצעה לשריון בבית היהודי
18:03 25/01/15  |  
מנחת הטלוויזיה עדן הראל דחתה הצעה לשריון במפלגת הבית היהודי. לדבריה, היא אך ילדה את בתה ואינה פנויה לעיסוקים פוליטיים.
+נתניהו ישיב עצמאית לעתירת גלאון
17:44 25/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גלאון דורשת לאסור שידור נאומו בקונגרס האמריקני  ▪  ג'ובראן: נתניהו לא ישיב בכובעו המוסדי כראש ממשלה; וינשטיין יצורף כמשיב
([צילום: מן הטלוויזיה])
+"ש"ס הופכת את הילולת הבאבא סאלי לעצרת בחירות זולה"
17:10 25/01/15  |  עידן יוסף
"ש"ס והבאבא ברוך הפכו את הילולת הבבא סאלי הנערכת היום לעצרת בחירות זולה". כך מאשימה עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון. לטענת העמותה, "ש"ס שהקימה אוהל בחירות במקום, מבזה את אחד האירועים הדתיים הגדולים בישראל והופכת את קבר הבאבא סאלי לפרזנטור של מערכת הבחירות שלה". בין היתר מיועד יו"ר ש"ס אריה דרעי לנאום באירוע ובאוהל ש"ס מחלקים תפילות עם הלוגו של ש"ס לאמירה ליד קברו של הבבא סאלי. התפילות קוראות להמשיך את דרכו של הרב עובדיה יוסף ויוצרות קשר ברור בין התפילה על הקבר למפלגה. מנכ"ל חדו"ש אורי רגב אמר ש"בש"ס אוהבים מאוד להתלונן על פגיעה ברגשות דתיים. אבל מתברר שלמפלגה עצמה מותר לדרוך, לרמוס ולכתוש רגשות כאלו של משתתפי ההילולה, תומכי מפלגות אחרות, ובלבד שתקבל עוד כמה קולות".
+המחנה הציוני - שם זמני
14:46 25/01/15  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
כנראה שהדור הנוכחי של מפלגת העבודה רחוק מאוד מדור ההורים. לדידו של ראש המפלגה, "המחנה הציוני" הוא שם זמני, ומכאן יסיק כל בר דעת שלדידו של מר הרצוג, גם המדינה הציונית היא זמנית
(הרצוג. לא מתאימה לו [צילום: פלאש 90])
+על ועדת הבחירות לחייב הכללת נשים ברשימות
13:05 25/01/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
קבוצת נשים חרדיות עתרה לבג"ץ בדרישה להורות לוועדת הבחירות המרכזית לחייב את הרשימות החרדיות לכלול נשים ברשימותיהן
(מכבדות רבנים, רוצות נשים ברשימה [צילום: אהרן ברוך ליבוביץ'])
+הליכוד אוכל את שבישל
13:01 25/01/15  |  עליס בליטנטל   |   לרשימה המלאה
זחיחות הדעת שמילאה את ראשי המצביאים ומנהיגינו במלחמת 67', בעטיה לא החלו במגעים להסכם שלום עם מדינות ערב המנוצחות - אותה זחיחות דעת תפסה גם את צמרת ראשי הליכוד מאז 77'. הביטחון העצמי מילא בגאווה את חזותיהם, וכולם - לא עשו דבר למען העתיד
(יצחק הרצוג. "המחנה הציוני"? [צילום: אוניברסיטת חיפה])
+מיומנו של יועץ טקטי לפוליטיקה שימושית
12:25 25/01/15  |  יורם דורי   |   לרשימה המלאה
נאום נתניהו  ▪  ביטחון לפני הכל?  ▪  מיקום הביטחון לקראת בחירות, רשימות לכנסת והערה מדינית
(בנימין נתניהו נואם בקונגרס [צילום: AP])
+תקשורת חד-צדדית, ללא מעצורים
11:27 25/01/15  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
לא מעט נאמר ונכתב על חובתה של התקשורת להפריד בין דיווח לבין פרשנות. הדברים נכונים במיוחד כאשר מדובר באמצעי התקשורת ה"ממלכתיים". אבל, בקשת הפוליטית של אלה יש קצה אחד בלבד - הימין. לקשת הפוליטית המוצגת בתקשורת אין קצה אחר, כי שם שוכנים ה"מתונים", שברוב המקרים אינם אלא יונים טורפות
(חביב התקשורת במערכת הבחירות הנוכחית. הרצוג [צילום: פלאש 90])
+חקירה לקראת הבחירות
11:11 25/01/15  |  יאיר דקל   |   לרשימה המלאה
בימים אלה של בחירות, כאשר שאלות של נקיון כפיים ושחיתות ציבורית ופלילית עולות על הפרק, נזכרתי באליעזר ליבנה. מה היה האירוע שגרם לח"כ להיות מופרש ממפלגתו, אירוע שאומר משהו על אובדן הערכים של היום?
(אליעזר ליבנה. "המושחת" של פעם )
+הגודל לא קובע...
11:10 25/01/15  |  יהודה דרורי   |   לרשימה המלאה
ההתנפלות הפוליטית בארץ על נתניהו, בנושא נסיעתו לנאום בארה"ב - זוהי למעשה תעמולה פוליטית נגדו. עלינו להבחין שמזלנו שמומחה מדיני ורהוט כנתניהו הוא זה שיוצא לנאום ולהסביר את המצב, ולא איזה פוליטיקאי קטן ממפלגה חסרת ניסיון
(בנימין נתניהו. תעמולה נגדו [צילום: פלאש 90])
+אז למה לי בית (יהודי)
10:55 25/01/15  |  ליאור רזניק   |   לרשימה המלאה
לבטים של חילוני-לאומי בנוגע להצבעה למפלגת "הבית היהודי"  ▪  חשוב להחזיר את המדינה למסלול מוגדר וזאת בשביל שהיא תמשיך להתקיים
(נפתלי בנט. הבית היהודי - כן או לא [צילום: פלאש 90])
+השפן הקטן
10:47 25/01/15  |  הרב אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
הגיע הזמן ש"סוף מעשה יהיה במחשבה תחילה" וכל "רדיקל" בגרוש ידאג לא להחליף את ה"רפרטואר" שלו לאחר שהכיסא או השררה יונחו לפניו, או לאחר שעדתו או משפחתו ישאלוהו לשמע השקפותיו
(מירי רגב. בעבור נזיד עדשים פוליטי [צילום: פלאש 90])
+זהירות, התמכרות
10:29 25/01/15  |  נסים ישעיהו   |   לרשימה המלאה
מטיפים לנו אודות זכויות הלהטבי"ם. זה נהיה פתאום המבחן העיקרי לנאורות, בעד או נגד זכויות רשמיות להומואים. בעצם, מה שמציעים לנו הנאורים בעיני עצמם זה לבחור בביטול הבחירה החופשית. כי להיות הומו או לא זו נטייה טבעית או נרכשת, אבל כמו בכל נטייה טבעית, גם בזו יש לאדם בחירה. אפשר להיכנע לנטייה הטבעית ואפשר להתמודד ולנצח
(המכות האחרונות )
+המדיה משחקת במגרש מערכת הבחירות
10:12 25/01/15  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
רוח גבית של המדיה למציאות שקיימת ולרוחות שנושבות, עשויה להכריע הפעם מי ירכיב את הממשלה הבאה. המדיה תהיה במידה משמעותית גם המסר
(לתקשורת אפקט והשפעה על דימוי המתמודדים )
+להיכן נעלמה הדמוקרטיה?
08:50 25/01/15  |  עליס בליטנטל   |   לרשימה המלאה
בעזרת 10% בלבד בבחירות, הצליח היטלר ב-1933 לעלות לשלטון ולהיות לקנצלר גרמניה. והתוצאות ידועות. האם גם אנו נידונו להיות למרמס תחת מכבש התעמולה האנטי ציונית הדורסני של המחנה "הציוני"?
(רדיו גלי צה"ל. סותמים פיות? )
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עתירה: העבירו מסמכי מטה הבחירות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גימי-יהודי מיהודה
25/01/15 14:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
אפילו להיטלר בימי זהרו לא היו אמצעי תעמולה כה נרחבים כפי שעומדים כיום לרשות תועמלני השנאה-העצמית היהודים. היטלר סלל את דרכו בנאומים על גבי שולחנות בבתי בירה, והצליח למצוא לו תומכים הודות לכושר דמגוגי והופעה שקסמה לנשים. המסר שלו היה ברור: אני אחזיר לכם, הגרמנים, את הכבוד האבוד, את תפארת ימי הגיבורים המיתולוגיים של גרמניה. (מיתולוגיה שהייתה מומצאת ודמיונית כמו המיתוסים שהאכילו אותנו מאז ימי הצ'יזבאטים של הפלמ"ח ועד היום). לעומת זמנו של היטלר, אצלנו כיום, אינך יכול לפתוח רדיו או טלוויזיה ממלכתיים או פרטיים, מבלי שישטפו את מוחך בתעמולת-ארס שכולה עוסקת בדבר אחד: ניסיון להכפיש תוך שנאה תהומית את ראש הממשלה המוצלח ביותר מאז בן-גוריון ובגין. ושדרנים מעולים ואינטליגנטים כמו אברי גלעד, ג'קי לוי ועירית לינור - מסולקים מתוכניתם המרתקת בגלי צה"ל בתואנה ש"אינם ממלאים את תפקידם כראוי". וודאי: הרי הם לא שמאלנים....ולכאלה אין מקום חס וחלילה ברדיו של החיילים.
25/01/2015  |  עליס בליטנטל  |   מאמרים
מבקר המדינה, יוסף שפירא, מבקש מראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקיים בהקדם טכס לחלוקת תעודות הוקרה לפעילי העלייה מאתיופיה. מפנייתו של שפירא עולה, שהוא סבור שניתן לקיים את הטכס ערב הבחירות - אך ספק אם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, יאשר את קיומו.
24/01/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פנה אל העיתונאית הימנית קרוליין גליק והציע לה להיות המועמדת המשוריינת מטעמו במקום ה-11 ברשימת הליכוד לכנסת. הפנייה לגליק נעשתה לאחר שהעיתונאי אראל סג"ל השיב בשלילה להצעתו של נתניהו.
24/01/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
נציגי המחוז הערבי במפלגת העבודה, בראשות מזכיר המחוז, ח"כ לשעבר ראלב מג'אדלה, דורשים מיו"ר המפלגה, יצחק הרצוג, להחליף את שמה של הרשימה המשותפת עם מפלגת התנועה בשל הקונוטציה הציונית שלה. לטענתם, הרצוג הבטיח להם כי השם 'המחנה הציוני' הוא זמני.
24/01/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
מפלגת הליכוד תערוך ספירה מחדש של כל פתקי הקלפיות. כך הודיע (יום ו', 23.1.15) דובר השר לביטחון פנים לשעבר, אבי דיכטר, בעקבות החלטה של בית הדין העליון של הליכוד.
23/01/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
ליצמן: "אנחנו גמרנו עם ביבי"  /  עידן יוסף
סקרי סוף השבוע: מרצ יורדת, ש"ס עולה  /  עידן יוסף
צפו: כשזהבה גלאון פצחה בריקוד  /  יניב הלפרין
הרצוג, הפר את שתיקתך  /  אריה אבנרי
הבית היהודי מביא חומר נפץ לכנסת   /  איתן קלינסקי
'לוֹקְשֵי' בּחִירוֹת  /  אשר וינשטיין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il