בין אם זה בגלל ההיסטוריה של הצנע במדינה, השירות הצבאי ובין אם פשוט טעם מקומי, בהחלט ניתן לקבוע שהישראלים אוהבים ופלים! במהלך השנים חל גידול מתמיד בצריכת הוופלים בישראל. על-פי מחקר צרכנים של "הגל החדש" 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים את המוצר.
באשר לבחירת הטעמים של הוופלים, אין ספק כי טעם השוקולד מועדף בכל העולם והוא הטעם השולט. אולם כאשר בוחנים את שאר הטעמים המגוונים של הוופלים מלבד השוקולד, מגלים כי הצרכנים היהודים בחו"ל פתוחים יותר לטעמים מגוונים. 83% מהוופלים הנמכרים בישראל הם בטעם שוקולד, לעומת 70% בחו"ל.
איזות קטנות
בעוד שבישראל הטעם השני שמוביל לאחר השוקולד הוא הלימון המתוק-חמצמץ (9%), בחו"ל דווקא זה טעם הווניל (13%). רק לאחר טעמי השוקולד והלימון מגיעים כל שאר הטעמים בישראל: וניל, קפה, וחלווה. נראה שגם גודל האריזה הינו משמעותי לישראלים והם בוחרים לצרוך ופלים באריזה קטנה (180 - 200 גרם), לעומת הקהילה היהודית בחו"ל שמעדיפה אריזות ופלים גדולות (500 גרם).
על-פי נתוני נילסן, שוק הוופלים המקומי בישראל עומד על 209.2 מיליון שקל לשנת 2014, עלייה של 2.3% מתקופה מקבילה אשתקד. על-פי הדוח הכמותי, ופלים ועוגיות "מן" הינו מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל! בקרב הקהל החרדי, ופלים ועוגיות "מן" הינו המותג הראשון והמוביל! על-פי נתוני הדוח, מדורגת "מן" במקום השני, עם נתח שוק של 13%, בדירוג ופלים כמותי בכלל השוק, אחרי חברת "עלית" המחזיקה בנתח שוק של 35%.