|
אלי מזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף [צילום: אסנת רום סטודיו]
|
|
|
|
|
קבוצת גולף מדווחת (יום א, 17.5.15) על תוצאות הרבעון הראשון, עם צמיחה של כ-23% בהכנסות, וגידול של 72% ברווח הנקי, שהסתכם בכ-6.7 מיליון שקלים. הגידול בהכנסות בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד נובע מצמיחה אורגנית, רכישת כיתן וטופשופ וממכירות חג הפסח.
מכירות הקבוצה ברבעון הסתכמו בכ-185.7 מיליון שקלים, גידול של כ-23.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד - מחצית מהגידול מקורו ברכישות ובצמיחה אורגנית ומחציתו בגין מכירות חג הפסח.
מכירות אופנת ההלבשה הסתכמו בכ-83.7 מיליון ש"ח לעומת כ-76.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-8.9% אשר נבע בעיקר מהוספת פעילות טופשופ (החל מאמצע פברואר) וכן מעיתוי מכירות חג הפסח.
מכירות אופנת הבית הסתכמו ברבעון הרביעי בכ-102 מיליון שקלים לעומת כ-73.6 ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-38.5%, אשר נבע בעיקר מהוספת פעילות כיתן ומעיתוי מכירות חג הפסח.
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-111.3 מיליון ש"ח (המהווה כ-60% מההכנסות), לעומת כ-89.4 מיליון ש"ח (המהווה כ-59.4% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-24.6%.
עליית שער הדולר בתקופה פגעה ברווח הגולמי ובשיעור הרווחיות, אך עסקות הגנה מטבעית שביצעה החברה לגידור כלכלי של עלות הרכש ואשר ההכנסות בגינן נכללות בסעיף הכנסות מימון קיזזו חלקית השפעה זו.
אלי מזרח, מנכ"ל קבוצת גולף: "החברה נמצאת בתחילת יישום תוכניתה האסטרטגית, אך אנו כבר מתחילים לראות את הצמיחה בשורת ההכנסות"