בימים אלו, בעיצומן של ההכנות לקראת אירועי חגיגות סיום שנת 2003 הפכה השמפניה הצרפתית ואחיותיה לכוכבת הראשית ולמוצר הנדרש בעולם ההנאות והבידור. כך עולה מדבריו של מנכ"ל החברה הסקוטית למסחר, אשר מייבאת ומשווקת יינות ומשקאות חריפים.
בחברה מחלקים את צרכני השמפניה העיקריים לשני סוגים: סקטור המסעדות והבארים והסקטור הפרטי.
בשנים האחרונות, ניתן להבחין בדרישה מוגברת בקרב הקהל הישראלי ליינות מבעבעים מיובאים ותוצרת הארץ: יין מבעבע - המיוצר על-פי השיטה הנהוגה במחוז שמפיין(Method Traditional) אך לא יוצר באזור זה.
שמפניה היא יין מבעבע המיוצר במחוז שמפיין שבצפון צרפת. שמפניה מותר להכין משלושה סוגי ענבים בלבד: שרדונה, פינו נואר ופינו מונייה.
החברה הסקוטית למסחר נערכת בימים אלו לקראת אירועי חגיגות סיום שנת 2003. מנכ"ל החברה, דן ליאור, מסר כי בשנים האחרונות מסתמנת עלייה חדה בדרישת הציבור ליינות מבעבעים שהפכו לטרנד מוביל. כך למשל, הקודרניו קלאסיקו בבקבוק אישי מבוקש כיום מאוד בבארים ובמסעדות המובילים בארץ.
החברה מציעה לרגל אירועי סוף השנה מבחר שמפניות, יינות מבעבעים ויינות נתזים.