ספקית שירותי הסלולר, חברת פרטנר, פרסמה (יום ה' 1.11.01) דוחות כספיים, המצביעים על הרעה בשורה התחתונה. החברה מדווחת על הפסד של 88 מיליון שקל, לעומת הפסד של 44.7 מיליון שקל, אשר רשמה החברה ברבעון השני של השנה.
מדובר בתוצאות טובות יותר מאלה שצפו אנליסטים המסקרים את החברה, שמניותיה רשומות למסחר בבורסה של תל אביב, לונדון ובבורסה שמעבר לדלפק בניו-יורק (נאסד"ק).
פרטנר מעריכה כי עד סוף הרבעון השלישי של 2001, היא השיגה נתח של %24 משוק הסלולר בישראל. החברה דיווחה על גידול מהיר במספר הלקוחות, שהגיע בסוף 1.3 מיליון לקוחות - גידול של 154 אלף לקוחות ברבעון.
הנהלת החברה ציינה, כי נרשמה ירידה בעלות רכישת לקוח, שהסתכמה ברבעון השלישי של השנה ב-395 שקל ללקוח. זאת לעומת עלות רכישת לקוח של 698 שקל, ברבעון השלישי של 2001.
מנכ"ל פרטנר, עמיקם כהן, מסר כי פרטנר היוותה את החלק הארי בגידול מספר הלקוחות בשוק הסלולרי בישראל. החברה הצליחה להשיג %40 מהלקוחות שהצטרפו לשוק בישראל, מאז כניסתה אליו. להערכתו, בסיכום שנת 2001 תגדיל פרטנר את בסיס לקוחותיה בכ-%55.
כהן מסר עוד כי החברה, שהגישה טפסים להשתתפות במכרז לספקי סירותי הסלולר מדור 2.5, מאמינה כי היא צפויה לצמיחה משמעותית, זאת לאור קפיצת הדרך הצפויה לה כאשר תחדור לתחום זה.
הכנסות פרטנר צמחו ברבעון השלישי של השנה ב- %49 לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-867.3 מיליון שקל. החברה רשמה רווח תפעולי של 48.2 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של 113.3 מיליון שקל, אותו הציגה ברבעון השלישי של שנת 2000.
פרטנר מדווחת עוד, על ירידה במספר דקות השיחה הממוצע החודשי ללקוח. מספר שעמד בסוף הרבעון השלישי של 2001 על 316 דקות בחודש, לעומת 321 דקות שיחה בחודש ללקוח ממוצע, ברבעון השני של השנה. על-פי פרטנר, מספר דקות השיחה הממוצע שסיפקה ללקוחותיה ברבעון שעבר היה מהגבוהים בעולם, בתחום הסלולרי.